Note fondée sur 849 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de ormoy
Publié le 16 mai 2024 sur Expedia
Nous avons passé une excellent séjour , le personnel est si polie respectueux souriant et agréable. Le cadre est somptueux avec la mer à 2 pas . La chambre est spacieuse, lumineuse , climatisée et belle . Les équipements en chambre sont au top. Le petit déjeuner excellent et diversifié !! Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par JW Marriott Phuket Resort and SPA, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us.
par un voyageur
Publié le 24 août 2023 sur Expedia
Kindness and Thai style of the bedrooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2023 par JW Marriott Phuket Resort & Spa., Gestion de l’hôtel
We would like to take this opportunity and thank you for choosing JW Marriott Phuket Resort & Spa for your stay.We are pleased to know that you enjoyed your stay at our resort, and we thank you for your positive review. We will be glad to see you again and give you a warm welcome during your next visit to JW Marriott Phuket Resort & Spa.
par un voyageur
Good
Publié le 27 févr. 2023 sur HotelsThe kids club is the best thing about this hotel. The people there are great! Thank you.
The rest, needs work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2023 par JW Marriott Phuket Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind review. We truly appreciated your comment and glad to learn that you had a great stay with us and enjoyed services we provided especially our kids club. We will also share the area of improvement to the team accordingly.
par un voyageur de Le Mans
Publié le 27 déc. 2019 sur Expedia
Super emplacement, proche de l'aéroport.
Peu de disposition en langue française.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par JW Marriott Phuket Resort and Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Gilbert,
Thank you very much for your review of JW Marriott Phuket Resort and Spa. We truly appreciate your kind comment, and we are delighted to know that you had a pleasant stay and enjoy the service we provided.
We thank you once again for your feedback and look forward to welcoming you back to JW Marriott Phuket Resort and Spa soon.
Thank you and Best regards,
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2019 sur Hotels
We checked in on 23rd and checked out on 29th January, total 6 nights stay (room #146).
We checked in on 23rd January. We did some outside activities but stayed mainly at your hotel enjoying exclusively your hotel’s food and beverage. Specially on 27th and 28th, we exclusively stayed at Marriott Phuket from morning to evening. The problem is I became very ill on the night of 28th, after the diner at the seaside restaurant ( we ate the Lobster and beef set + cheese burger) followed by ana iced coffee at the lobby bar. I started to vomit, I vomited total 3 times and got severe diarrhea. On 29th, We stayed in the room and called urgently a doctor. My companion started to be ill while departing the hotel toward the airport. It was a nightmare. We continued being ill for almost 7 more days back to Paris. 2 days out of 6 days ruined. And we even do not have positive memory as the trip ended badly rattan than recharging us. We made official claim to the GM (Mr Matthias Sutter) of the hotel, but he thinks it is not hotel's problem. So at 5th day of staying at that hotel, eating and drinking and sleeping on the hotel's bed, peeing at the hotel's toilettes exclusively at the hotel. He says the vomitting and diarrhea is not because of the hotel's hygiene. So is this ours??????? Very disappointed. I think this hotel lacks the fundamental hygienic issues. Don't go to Marriott Phuket. You and your family will be coming back sick and disappointed.
par un voyageur de Montréal
Publié le 19 oct. 2018 sur Expedia
L'emplacement est spectaculaire, la plage est magnifique. On mange bien et le personnel est toujours souriant et très serviable.
Par contre l'établissement est un peu vieux et nécessite des rénovations.
par un voyageur
Un beau resort mais sans caractère
Publié le 9 oct. 2018 sur HotelsResort très confortable mais standardisé. La vue sur la mer est très réduite, le balcon minuscule pour une chambre haut de gamme. On trouve un bien meilleur rapport qualité prix ailleurs
par un voyageur
Publié le 24 juin 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2018 sur Hotels
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Accueillant et très sympathique.
Publié le 22 avr. 2016 sur ExpediaExcellente expérience à Marriott. Personnel très sympathique et cadre de rêve