Note fondée sur 46 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
71 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2019 sur Expedia
Proximité de l aéroport et arrivée tres tardive ( minuit et demi) permise. Eau fraiche ds frigo.Quartier sale et chambre pas entretenue. Une porte avec plein d appareils électrique usagés et sales dans la chambre.personne a notre depart . Nous avons laissé les clés sur un bureau ..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2019 par Mr.Top, Gestion de l’hôtel
Thank you The hotel will fix for the best.
2 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

n'a d'intérêt que pour la proximité de l"aéroport

Publié le 18 janv. 2018 sur Hotels
très mauvais rapport qualité-prix. Chambre monacale avec toilette et douche à partager avec plusieurs autres chambres. Quand je pense à ce qu'on peut avoir au même prix à Phuket!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2018 par Mr.Top, Gestion de l’hôtel
Merci pour les conseils et les excuses pour la gêne occasionnée par l'hôtel.
5 sur 5
par un voyageur

Convenient for late arrival or early flight

Publié le 30 déc. 2023 sur Hotels
The address given will take you to the office. The actual rooms are a short walk away in a residential area. If you don't have a lot of luggage and don't mind walking, I suggest you walk from the airport. There is a 7-11 and a few restaurants around, but not much. The area is quiet, except for the planes. The room comes with aircon. The bed was a bit hard but surprisingly it helped my lower back pain. The faucet in the bathroom sink was hard to make it work, but there was another faucet on the wall. I used that instead. The lady and her son (I think) are lovely. They offered to clean and change my towels out, but I declined. They do a good job at maintenance. They have free coffee, tea, and snacks in the common area. They were very helpful in getting me a taxi to Patong. Overall, if you're looking for a simple place to stay, away from the tourist areas or waiting for your flight, I recommended this place. It is a 15 minute walk to the busy tourist area. As a solo female traveler, I felt safe here.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2020 sur Expedia
最悪の施設です。 野良犬が吠え、不衛生
1 sur 5
par un voyageur

Bad choice

Publié le 12 janv. 2020 sur Hotels
Terrible place to stay, huge cockroaches running all around. Not cleaning, too noisy, dark area.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2019 sur Expedia
素泊まりには向いてると思います
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Mr.Top, Gestion de l’hôtel
Thank you.
1 sur 5
par un voyageur de Johor Bahru Malaysia

Publié le 3 août 2019 sur Expedia
Awful experience! Total cheating! I’ll start form the beginning. The description which was given in a greeting letter, said: “350 meters from the airport exit”. In fact, following the navigation and checking the route with the locals, it is 1,2 km (amazing!). The “hostel” is a complex of shabby, dirty and tripped over concrete huts, where so-called “reception” (a small dirty chair with a stand) is located 200 meters away from a “hostel” itself(which means 1,2km+200m). A room with 6 beds is in the garage with cars and bikes, it’s dirty, with dim lights, no lock on the wooden old door, and 5 old dirty dusty fans, that just ventilated hot air. Shower rooms are 2 m away - 4 concrete boxes, covered with semblance of a roof - a list or ripped metal. While having a shower you can experience wild nature around- spiders, tritons, insects that freely wriggle through wide spaces between the roof and the wall. Don’t forget, it’s not possible to sleep: car owners are arriving, and leaving, discussing smth and having their active nightlife, together with constantly barking dogs. It was a nice experience, I wish the owner to have many customers in future! With that “honest” pictures on the site, I have no doubts there’ll be a lot of them.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2019 par Mr.Top, Gestion de l’hôtel
Sorry and Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2019 par Mr.Top, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Nice trip

Publié le 16 juill. 2019 sur Hotels
Very nice stay and staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2019 par Mr.Top, Gestion de l’hôtel
Thank you very much
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2019 par Mr.Top, Gestion de l’hôtel
Thank you.