Note fondée sur 96 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
65 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Expedia
Top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par guest relation , Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Andrea, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Makadi Beach hotel. Furthermore my team and I would like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. We wish you a good time and we hope to welcome you again at our hotel. Best regards, Manuel Guardia General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Tres belle découverte

Publié le 24 févr. 2023 sur Hotels
Nous avons passé une excellente semaine. Tout y était, le personnel extrêmement gentil et serviable, l'alimentation de qualité et un choix tres varié, l'animation sympa tous les soirs etc. Que du positif et une tres belle surprise/ découverte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2023 par MG, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Makadi Beach hotel. Furthermore my team and I would like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. We wish you a good time and we hope to welcome you again at our hotel. Best regards, Manuel Guardia General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2023 sur Expedia
les chambres bien situées et communicantes l'ensemble des structures de l'hôtel l'amabilité et la disponibilité du personnel partout la restauration en-dehors de la cantine pour tout le monde
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2023 par MG, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Gilbert, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Makadi Beach hotel. Furthermore my team and I would like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. We wish you a good time and we hope to welcome you again at our hotel. Best regards, Manuel Guardia General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2020 par Manuel Guardia General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Myriam, thank you for your positive feedback. We are glad that you had a nice stay with us and we are looking forward to see you again soon at Iberotel Makadi Beach. Best regards, Manuel Guardia General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Schönes Hotel. Personal top! An der ein oder anderen Stelle wäre eine Renovierung gut. Sonst alles gut.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Simon, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Makadi Beach hotel. Furthermore my team and I would like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. We wish you a good time and we hope to welcome you again at our hotel. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Alles war super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Patrick Krebs General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Tarek, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Makadi Beach hotel. Furthermore my team and I would like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. We wish you a good time and we hope to welcome you again at our hotel. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Schönes Hotel, welches eine gute Lage direkt am Strand hat. Mitarbeiter alle sehr zuvorkommend. Essen abwechslungsreich. Alles sehr sauber. Klimaanlage ziemlich laut.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Patrick Krebs General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Lass, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Makadi Beach hotel. Furthermore my team and I would like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. We wish you a good time and we hope to welcome you again at our hotel. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Great Vacation spot. Extremely clean everywhere. Pool, Beaches and other facilities exceptional. Great overall value.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Crist , Thank you for spending your holiday in our Iberotel Makadi Beach hotel. Furthermore my team and I would like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. We wish you a good time and we hope to welcome you again at our hotel. Best regards, Patrick Krebs General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Salah, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Makadi Beach hotel. Furthermore my team and I would like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. We wish you a good time and we hope to welcome you again at our hotel. Best regards, Patrick Krebs General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Eine tolle Anlage. Freundlichkeit des Personals, Lage am Makadi Bay und die Sauberkeit sind beeindruckend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Herter, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Makadi Beach hotel. Furthermore my team and I would like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. We wish you a good time and we hope to welcome you again at our hotel. Best regards, Patrick Krebs General Manager