Note fondée sur 52 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 févr. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par Emmanuel Pierre

Personnel au top !

Publié le 26 mai 2017 sur Hotels
Personnel au top !
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de RABAT

Hôtel accueillant

Publié le 26 oct. 2016 sur Expedia
Pour : La propreté et la proximité.
Contre : Le petit déjeuner est à améliorer. Un grand effort à faire, c'est le point faible de l'hôtel.
Emplacement : Quartier administratif.
Chambre très propre, salle de bain très fonctionnelle. Le personnel est très sympathique. Cet hôtel est idéalement placé à côté des ministères. C'est ma troisième expérience avec l'Ibis de Malabo ; C'est un hôtel pratique à recommander.
1 sur 5
par DN de USA

Total Disaster

Publié le 28 juin 2014 sur Hotels
I arrived at the hotel to find that they had no trace of my booking at all. They saud that they had been full for the last week. They said that the problem lay with hotels.com. I contacted Hotels.Com in Switzerland and received no help, In the end I found somewhere else to stay at great expense. I was told that hotels.com would follow up with me and I have heard nothing. I require an explanation, an apology and a complete refund.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 déc. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Fedido

Publié le 24 août 2023 sur Hotels
O quarto fedia cachorro molhado, janela não abria, a internet era terrível, impossível de fazer chamada, mesmo sem vídeo. Não quiseram trocar dólar pra mim na recepção, mas quando era pra dar troco no restaurante tinham disponível. O café da manhã não era ruim.
3 sur 5
par un voyageur

Bad smell

Publié le 28 juin 2023 sur Hotels
Luktar mycket illa. Fuktskador.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2023 par Eustaquia, Gestion de l’hôtel
Dear guest ,Thank you for taking the time to share your experience at ibis Malabo.As you know, Equatorial Guinea is a country where the rainy season lasts almost 8 months, inevitably the buildings absorb water and humidity ends up settling, it is a national scourge and we suffer it every year, there is no negligence on the part of the hotel, however specific actions are carried out when the weather allows it, we air the rooms & the corridors.We hope to welcome you again when the weather is nicer.Receive our best regards.
5 sur 5
par un voyageur

Great Experience

Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
Very comfy and clean, but was amazing their breakfast. It’s a buffet type.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2023 par Eustaquia, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your recent stay in our XXX. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2023 sur Expedia
The hotel was exceptionally clean. We enjoyed the staff as they we friendly and helpful. Our only issue was that they did not have airport pick-up since the driver was on vacation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2023 par Eustaquia, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions pour avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour parmi nous, notre objectif principal étant de garantir que nous offrons de mémorables expériences à nos clients, vos commentaires sont essentiels à cet effet, c'est pourquoi nous apprécions votre temps et vos critiques constructives.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2022 sur Expedia
First class facilities but not a lot of stores or restaurants in the general vicinity. Of course there is a restaurant in the hotel and the breakfast options are excellent. The cost of taxis to / from the airport should be about 3,000 CFA.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2022 par FO MANAGER, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your recent stay in our hotel. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed.