Note fondée sur 4 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
2,0 Propreté de la chambre
2,3 Service et personnel
2,0 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de KL

Publié le 5 août 2020 sur Expedia
A pleasing stay. The cleanliness can be improve. Otherwise everything just nice.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2018 sur Expedia
The rooms and bathroom are dirty.
2 sur 5
par un voyageur

Awful experience

Publié le 12 déc. 2018 sur Hotels
The apartment was messy when we checked in. The owner was not apologetic at all and did not feel concerned about the messy apartment. When we booked, wi-fi was part of the package but we realized the wi-fi was only accessible at the hotel lobby. The heater in one of the room was not working. Overall experience was awful.