Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
2,2 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Nizam! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Dewi, Gestion de l’hôtel
That is great to hear, Fook! Thank you for joining our family, and we will always aim to live up to your standards. Regards, Dewi
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Rosy, Gestion de l’hôtel
Hey, Nazrul! Thanks for rating us positively. We do apologize for the hassle you faced. We have forwarded your feedback to our concerned team to ensure your next visit is more comfortable and relaxing. Regards, Rosy
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2023 sur Expedia
Not happy to stay in this hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 mai 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2021 par Cheshta, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive rating, Farris! Hope to welcome you again soon. Regards, Ivy
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2021 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Lahirul! We regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead. Regards, Amelia.