Note fondée sur 5 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
2,3 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Amandeep! Thank you for rating us and for the valuable feedback. We have forwarded the matter to our relevant team for ensuring your future stays are up to the mark. Regards, Barbara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Dewi, Gestion de l’hôtel
That is great to hear, Wong! Thank you for joining our family, and we will always aim to live up to your standards. Regards, Dewi
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2022 sur Expedia
Disappointed. The room not clean from earlier room guest.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2022 par Simon, Gestion de l’hôtel
Hi, we are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Simon
1 sur 5
par un voyageur de kuala lunpur

Publié le 16 mai 2022 sur Expedia
This is my worst experience to stay at this hotel. The terrible matter are other room people also can use their keys to open my door room. The room are messy and untidy. Opposite people also can see the movement of us inside the room, so so terrible. OMG.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Apologies for the problems you had faced, Ruth! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Amelia.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2022 par Jon, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us highly, Mohamad. We are glad to know that services offered by us meet your expectations and we will endeavour to keep it up. Regards, Jon