Note fondée sur 10 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 sur 5
40 % des clients le recommandent
2,4 Propreté de la chambre
2,2 Service et personnel
2,3 Confort de la chambre
2,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Myriam

Publié le 16 avr. 2017 sur Hotels
Die Zimmer sind super klein und irgendwie verteilt sich der Rest (dusche und wc) auf drei Etagen.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Nice hotel near in jonker walk

Publié le 19 mars 2017 sur Expedia
Good for budget hotel, nice view near melaka river.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2017 par The Jiong, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us and appreciate your feedback. Welcome back. :)
1 sur 5
par un voyageur

terrible

Publié le 15 mars 2017 sur Expedia
they change our hotel as the hotel that i already book full. doesn t make sense.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Eenvoudig guesthouse

Publié le 8 juill. 2016 sur Expedia
De kleine kamer had gelukkig airco! En lag aan een rustige straat waardoor je makkelijk is slaap komt. Met de andere gasten in het huis was moeilijk contact te leggen. WiFi was redelijk sterk.
2 sur 5
par un voyageur de Taipei

Publié le 21 déc. 2015 sur Expedia
地點位置不錯,假日要逛夜市的話距離不遠,剛好在河旁邊,出入可從前後門進出。 老闆不會隨時在櫃台,若忘了帶大門鑰匙會很麻煩,需要打電話聯繫,如果外國遊客沒有當地的電話卡,突然要聯繫的話會非常不方便。剛好第二天要退房,櫃台也沒人,想要暫放行李,但是打掃阿姨無法用英文溝通,離開一段時間在回來時,後來被鎖在門外,還好有辦手機可以聯絡,有驚無險!
1 sur 5
par tuan muliana de johore

suck !!

Publié le 2 juin 2015 sur Hotels
act i dont ever can see the hotel room becouse reach there quite late and when i call the owner early evening, i have too make it before 11pm and as o promise i reach there at 10.20 and the owner said i have to move to other hotel.. which i dont know where is it , how to condition and everything..by right i must stay at the hotel as i booked before.. unfortunately i cant cancel the booking and take my money back and i already tired to find another,, so i decide to stay there without any additional charger.. this is the bad service ever. im sorry but this is true !!!
4 sur 5
par ZHI ZYONG

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mai 2015 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2015 sur Hotels
1.窗戶有縫隙 房間有蚊子 一個晚上打死了5隻 2.地點佳,離雞場街很近,公車坐到紅教堂下車大約走10分鐘內到旅店 3.三樓河景房,景觀還不錯 4.在river view hotel 旁邊
2 sur 5
par Diane de Australia - NSW - Regional NSW

Publié le 30 déc. 2014 sur Wotif
Pour : The cleaning lady was helpful.... Thank goodness.
Contre : Domestic violence disrupting whole place with no one in control for guest safety! Was charged on card & asked to pay cash too!Left @ 3am for new place
Emplacement : Just right
Facilities: Run-down; Value: Rip-off, No bed sheets or towels ; Service: Rude, Bad, Awful, No Attentiveness or care ; Cleanliness: Tidy, Only due to cleaner care.; Pick elsewhere really it's not worth the time from your holiday.
1 sur 5
par un voyageur de 東京

ありえない!

Publié le 19 sept. 2014 sur Expedia
まさかのダブルブッキングで部屋がなし。 違うゲストハウスを紹介されたが、1時間以上かかった。 しかも代わりのゲストハウスをチェックアウトするときに、ここのゲストハウスから、まだ料金もらってないのでと足留めをくらった。 一度ならず二度までもで、とてもオススメできません。