Note fondée sur 100 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 27 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2018 par Ina, Gestion de l’hôtel
Dear Christine,
Thank you very much for your great score and we are looking forward to welcoming you back at ibis Styles Malang.
Sincerely yours,
Ina Rianawati
General Manager
par SOPHIE
Bon hôtel mais restaurant moyen
Publié le 30 juill. 2017 sur HotelsRien à dire sur les chambres mais restaurant très cher et peu copieux le soir. À éviter. Beaucoup de choix au buffet petit déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2017 par Dhana, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Sophie
Merci de rester avec nous pendant vos vacances à Malang, nous sommes heureux de savoir que vous avez un séjour confortable dans notre chambre. Nous nous excusons également pour les services de restauration qui ne répondent pas à vos attentes. Nous partageons votre réflexion à l'ensemble de notre équipe, afin que nous puissions améliorer nos services à l'avenir
Nous attendrons votre prochain séjour avec nous
Je vous remercie
Best Regards
Grandi Sumeitro
General Manager
par un voyageur
correct
Publié le 29 sept. 2016 sur Hotelsles chambres sont corrects mais mal insonorisees.
le restaurant est assez moyen en terme de choix et le staff ne parle pas Anglais.
en conclusion cest un hotel correct sans plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Cher client,
Nous vous remercions pour vos commentaires concernant votre séjour à l'ibis Styles Malang. Je suis heureux que vous avez apprécié votre séjour avec nous et nous nous réjouissons d'avoir l'occasion de vous revoir, espérons dans un avenir proche! En ce qui concerne tous les inconvénients survenus au cours de votre séjour, nous nous excusons et nous nous efforcerons de notre équipe pour évaluer et améliorer d'autant plus que ceux-ci ne se reproduise pas. Je vous remercie encore de partager votre expérience.
Sincèrement,
Directeur général
Grandi Sumeitro
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Ina Rianawati-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Agus,Thank you for your kind review about your recent stay at ibis Styles Malang!I'm pleased that you have enjoyed your stay with us and look forward to having the opportunity to see you again hopefully in the near future!Sincerely yours,Ina RianawatiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Ina Rianawati-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Eun,Thank you for your kind review about your recent stay at ibis Styles Malang!I'm pleased that you have enjoyed your stay with us and look forward to having the opportunity to see you again hopefully in the near future!Sincerely yours,Ina RianawatiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Quite disappointed with the condition of the room. The door lock was not functioning properly. No spare toilet roll and we ran out of it in the middle of the night! The shower gel dispenser did not work. Shouldn’t the house cleaning staff check on these things when they clean the room everyday? Buffet breakfast spread was sub standard by Accor hotel std. Food was lousy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Ina Rianawati (General Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Ching,Thank you for taking the time to tell us about your experience at ibis Styles Malang. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At ibis Styles Malang, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely yours,
par un voyageur
Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Friendly, but when we arrived at night no personell was on-site! and we had been given a room that turned out to not have enough beds. Surely they will improve...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Ina Rianawati-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Abraham, Thank you for your stay at ibis Styles Malang during your visit at Malang. On behalf of all the Team and myself, I sincerely apologize for all the inconveniences..We really appreciate that you bring up the issue regarding empty reception and room information to our attention. We already take some steps to improve our services and update our room informationWe are looking forward to have the chance to welcoming you again in near future.Sincerely yours,
par un voyageur
Publié le 30 juin 2023 sur Expedia
room for improvement, especially cleanliness of the room. Need some major cleaning!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2023 par Ina Rianawati / General manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mr Yuwanta,Greetings from Ibis styles Malang.Thank you for your comments related to your recent stay with us.We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 24 mai 2023 sur Expedia
Excellent place to stay with a great breakfast buffet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2023 par Ina Rianawati / General manager , Gestion de l’hôtel
Feel welcome Mrs DonnaWe are very grateful for your time to provide a special star rating and good review for our hotel. We continue to strive to maintain the quality of our service for all visiting guests and hope that your next visit will still be memorable. Sincerely
par un voyageur
Publié le 15 mai 2023 sur Expedia
Nice and friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2023 par Ina Rianawati / General manager , Gestion de l’hôtel
Feel welcome Mr. Mohamad RiduanWe are very grateful for your time to provide a special star rating for our hotel. We continue to strive to maintain the quality of our service for all visiting guests and hope that your next visit will still be memorable. Sincerely