Note fondée sur 14 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Mauvais

Publié le 11 janv. 2019 sur Hotels
J'ai fait plusieurs reddoorz et c'est le pire, l'enregistrement pas prêt du tout la place est dure à trouver et la senteur se l'eau de la douche.. tu ne sais pas si tu te laves ou si tu te sali encore plus...
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 11 janv. 2019 sur Hotels
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2019 par Agus W, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and thank you for staying with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
隣室の物音が丸聞こえでうるさい。明け方まで眠れなかった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Danisa, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Mr Norio,Thank you for choosing Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang as accommodation to stay during your visit to Malang City.Thank you for sharing your experiences and reviews during your stay at our hotel. We apologize for the inconvenience.Your Review will be our concern that we can serve customers better.The entire team are always waiting for the arrival of Mr Norio to stay again at Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang in better conditions. See you later,Azis Sismono-General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2024 sur Wotif
A good hotel with standards that meet expectations. Added bonus is the view from the higher floors. Would definitely stay again especially at a discounted rate if available.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Danisa, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Mr Robert.Thank you for choosing Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang as accommodation to stay during your visit to Malang City.Thank you for sharing your experiences and reviews during your stay at our hotel.The entire team is always waiting for the arrival of Mr Robert to stay again at Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang. See you later,Azis Sismono-General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Excellent service, great breakfast

Publié le 29 mars 2019 sur Hotels
The hotel was modern, very clean, and the service was excellent. We arrived at 10 AM - more than four hours before check in time - and were able to leave our bags at the desk while we explored a bit. When we came back at noon we figured we were still too early so we just sat in the lobby to wait. Then, one of the front desk staff approached us and gave us the key to our room without us even having to ask! The buffet breakfast was also delicious and changed daily. We loved the 6th-floor pool with views of great city too. Plus, it was an easy walk from the train station.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par Agus Wijaya, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
4 sur 5
par un voyageur

baik

Publié le 18 févr. 2019 sur Hotels
baik
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2019 par Agus, Gestion de l’hôtel
Terima kasih telah menginap di Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang Kami tunggu kedatangan Bapak/Ibu kembali
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2019 par Agus, Gestion de l’hôtel
Dear Mr/Mrs, Thank you for staying with us
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 déc. 2018 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Jakarta

Publié le 5 nov. 2018 sur Expedia
I like the location, comfort room, relatively new hotel. But the BF not many choices ... so ... the value of money in this hotel not good ya
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2018 par Agus, Gestion de l’hôtel
Good Morning, Thank you for staying with us, and thank you for your review and apologize for any inconvenience that has occurred to you
4 sur 5
par un voyageur

乾淨便利的住宿飯店

Publié le 30 oct. 2018 sur Hotels
住宿的房間剛好在餐廳下方,很早就會有機器的運作聲音,會有點吵。飯店附近有家按摩店,還不錯.走路約10分鐘的路程有超市及大型購物中心. 早餐可選擇的東西很少,不推薦。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2018 par Agus Wijaya, Gestion de l’hôtel
Good Morning, Thank you for your review We apologize for the inconvenience that has occurred to you and we will improve the quality of our cleanliness