Note fondée sur 65 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Chambre trop petite
Beaucoup de bruits le soir
Pas de parking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jose, Gestion de l’hôtel
Bon après-midi,Merci pour votre évaluation tout d'abord.Nous ne disposons pas de parking à l'hôtel et vous pourrez réserver une chambre familiale plus grande à l'avenir si vous le souhaitez.Salutations,
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Le séjour était fantastique comme d’habitude, c’est la deuxième fois que je viens dans cet hôtel et je ne suis pas déçu!!!All exclusive est juste au top avec les glaces à volonté des boissons granita à volonté. Toute la journée quand les repas sont juste délicieux et d’une très grande qualité, n’hésitez pas à y aller.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par José Manuel, Gestion de l’hôtel
Bonsoir,Merci beaucoup pour votre avis, nous espérons vous voir dans un avenir proche.Salutations,
par un voyageur
Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
trés bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2024 par José Manuel, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre évaluation positive. Nous espérons vous revoir bientôt.Salutations,
par un voyageur
Bruyant, bruyant et ..... bruyant
Publié le 4 nov. 2013 sur HotelsNous sommes allés à cet hôtel en famille avec 2 enfants (13 et 5 ans) du 24/10 au 2/11. L'animation et les repas sont corrects mais notre séjour a été terni par une clientèle (à 90% anglaise) qui ne respectait pas DU TOUT le repos des autres clients. Est-ce dû à l'open bar ouvert jusqu'à 1h du matin? Toujours est-il que quasi tous les clients de notre étage criaient en rentrant dans leur chambre ce qui a eu pour résultats de nous réveiller à plusieurs reprises chaque nuit ......... Bref, à fuir si vous voulez VRAIMENT vous reposer !
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
I am very pleased with my 5 days stay at Aluasun hotel with my kids
All the staff were fantastic especially Maga. She explained everything to my understanding and always smilling. The food was very tasty with varieties to choose from. I will stay here over and over again and I have already recommended the hotel to my friends
Thank you Aluasun for having us, we shall come back soon x
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jose, Gestion de l’hôtel
Good evening and thank you so much for your nice words. It helps us to keep improving.We hope to see you in a near future.Regards
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Good - Vegetarian food was ok, provison of room to take bath after you have checked out .
Bad- Air conditioner wasn't great, pool facing rooms were hot and noisy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jose, Gestion de l’hôtel
Good evening and thank you for sharing your opinion with us.We make a note and we will try to improve our services.Kind regards
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Unfortunately we don’t have much good to say about this hotel after raising complaints daily about the state of our room each day we was told there was no alternative room and to raise the complaint via email… we have raised a complaint three times via the email provided with numerous pictures of the state of the room no reply at all. The whole time we was passed pillow to post no body tried to rectify the cleanliness of the room it’s a shame I don’t have a section to upload the photos as I would upload each and every one of them… I hope to receive a reply at some point via email! But I’m not holding my hopes high at this point! Same goes for Expedia them selves not helpful at all after raising all the issues with them also!
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
We were a family of 4 staying at the hotel for 1 week, wished we had booked longer! Our 10 and 7 year old had the best week, they met some lovely friends and split their time between the football pitch and pool. Entertainment staff were great for children and adults and the food is as you would expect with a 4 star all inclusive, everyone always found something to eat but we did eat out a couple of nights just for a bit of a change.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jose, Gestion de l’hôtel
Good evening,We are so happy to read your hotel experience. We are looking forward to seeing you in a future.Regards,
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Einfach traumhaft!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par José Manuel, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen Mallorca und unser Hotel gefallen haben.Grüße
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
I want to say we’ve given the hotel staff almost 24 hours now. We booked this hotel on Monday last minute and left Wednesday for our trip because of the price. We only were able to come 3 nights.
Last night was our last night. We came home from the beach at 8 PM. We went up to our room to find the hall in front of the door completely flooded with water, the ceiling was leaking. So, on our last night we had to pack up and move to a new room. Whatever, stuff happens.
The woman at the front desk (Marga?) didn’t seem to care. I asked even for free drinks while we wait for the cleaner to make my son’s bed (the cleaner never made the bed by the way). We went up at 11 PM to a room that wasn’t ready for my kids to go to sleep. Back downstairs I go. Same lady tells me she surely sent the cleaning lady there …. Nope… 10 minutes later she brings us up blankets and says “it’s not my job, can you do it”
I finally get my kids to bed. When I feel maybe a little bug on my arm. No big deal. We are in Spain. Next I feel one on my leg (I am laying next to my son on his pull out bed). I immediately check with the flash on my phone. It looks small and like a bed bug.
I jump out of bed, check under his mattress sheet… sure enough. Baby bed bugs crawling in and out of the mattress pad.
The hotel hasn’t done much. The woman working today was very kind. But haven’t heard from management and they said the exterminator comes MONDAY! What about the others on this floor? So disappointed.