Note fondée sur 84 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par HSM Customer Service., Gestion de l’hôtel
Dear Christian,Thank you for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed your stay in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards,
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Très surpris par la qualité d’accueil pour un hôtel 3 étoiles . Personnel très agréable tout le long du séjour , nourriture plus que correct pour un all inclusive … nous avons passé un très beau séjour avec ma famille. De belles plages aux alentours. Nous comptons revenir avec ma petite famille très rapidement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par HSM Customer Service., Gestion de l’hôtel
Dear Axelle,Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. Thank you very much for the special mention to our team, who work every day to offer you the best stay possible. We are happy that the food has been of your liking, in fact, we do everything possible to satisfy all the gastronomic preferences of our customers. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par HSM Customer Service., Gestion de l’hôtel
Dear Sarra,We regret that your stay has not been as positive as we would have liked. Our priority is to offer the best services and facilities to make you feel like home. We are sorry we did not achieve your expectations. Best wishes from Mallorca,
par un voyageur
Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Hôtel très agréable, personnel accueillant et toujours là pour répondre à vos questions! Les appartements sont très propres. Ménage fait tous les jours. La nourriture est bonne même si ce n’est pas de la haute gastronomie.
Équipe d’animation super sympa!
Vue magnifique
Piscine petite mais suffisante pour nous!
Seul hic le parking trop petit.
Bref vraiment sympa on recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par HSM Customer Service, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.
par un voyageur
Publié le 3 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par HSM Customer Service, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2023 par HSM Customer Service, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.
par un voyageur
Nourriture à revoir
Publié le 12 mai 2022 sur HotelsNourriture pas top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2022 par HSM Customer Service, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
We regret that your experience with us has not met your expectations. We have taken notes of your comment, since the passion for gastronomy is one of the fundamental pillars in our company.
We hope to still count with your confidence!
Best regards,
HSM Customer Service.
par un voyageur
Parfait !
Publié le 23 août 2019 sur HotelsNous avons passé un magnifique séjour de 6 jours dans cet hôtel, en famille. Hôtel très propre, bien situé, où l'on mange très bien, et avec de très bonnes animations sans que ces dernières ne soient non plus trop présentes, vraiment un séjour au top !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2019 par HSM Customer Service. , Gestion de l’hôtel
Dear Cloé,
Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit.
We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy.
We will be very pleased to welcome you back again!
Best wishes from Mallorca,
par un voyageur
Publicité mensongère : pas de parking
Publié le 9 juin 2019 sur HotelsChambres très confortables,mais bruyantes (du aux animations du soir)
Attention pas de parking ! il faut faire le tour des parkings ou des rues avoisinants...
Nourriture décevante : cuisine identique tous les jours et de gout moyen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2019 par HSM Customer Service. , Gestion de l’hôtel
Dear Christophe,
First of all, we would like to thank you for sharing your experience with us. The feedback from our clients is a very important tool for us, since it allows us to identify our weak point and be able to improve them.
We regret that the food has not been of your liking, our highest priority is the satisfaction of our customers. We take notes of your comments and we will send them to the kitchen team.
We hope to welcome you again in one of our hotels.
Best regards,
par un voyageur
Publié le 20 mai 2019 sur Expedia
Le samedi 18 mai, appartement 605
Une autre femme est passée, elle a pas changé la poubelle alors que la poubelle débordé, le miroir pas essuyé et plus sa sentez de l'eau de javel partout toute la nuit ça pue de l'eau javel avec une bébé de 1an et demi c'est pas top... Voilà une peux déçu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2019 par HSM Customer Service. , Gestion de l’hôtel
Dear customer,
First of all, we would like to thank you for sharing your time to give us your impressions about the hotel. All your comments are essential to improve our services. We transmitted your complaints to all corresponding departments.
We hope you accept our sincere apologies.
Best regards,