Note fondée sur 756 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2023 sur Hotels
Le buffet du dîner est un scandale il n’y avait que très peu de plats et rien pour les enfants, le dessert pareil. Côté chambre rien à dire c’était bien.
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2023 par Recepción Hotel Amic Horizonte, Gestion de l’hôtel
Dear Gaillard,We're absolutely thrilled to read your 5/5 review on Expedia. Thank you so much for sharing your experience with us!We're delighted to learn that you enjoyed your stay at our hotel. Your satisfaction is our greatest reward and it motivates us to continue delivering exceptional service and memorable moments to our guests.If you ever decide to return. We'd be more than happy to welcome you back and ensure you have another wonderful experience.Thank you for choosing Hotel Amic Horizonte and for your kind review!Best regards,Guest Experience Team
par un voyageur
Publié le 22 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2023 par Recepción Hotel Amic Horizonte, Gestion de l’hôtel
Dear Cécile,We greatly appreciate you taking the time to leave us a review with a rating of 8/10 on Expedia. Your feedback is valuable to us, and it helps us to continually improve.We're glad to hear that you overall enjoyed your stay at our hotel. We value your comments and suggestions as they allow us to identify areas where we can make improvements and provide an even more satisfying experience.If you ever decide to return. We would be thrilled to welcome you back and work to exceed your expectations.Thank you for choosing Hotel Amic Horizonte and for sharing your constructive feedback.Best regards,Guest Experience Team
par un voyageur
Publié le 4 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2023 par Hotel Amic Horizonte, Gestion de l’hôtel
Thanks for your markWe hope t see you soon.
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par Das Team des Hotel Amic Horizonte, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt in unserem Hotel zu bewerten. Wir schätzen Ihr Feedback und haben Ihre Bewertung von 6 von 10 zur Kenntnis genommen.Obwohl es uns leid tut, dass Sie keine spezifischen Kommentare zu Ihrer Erfahrung abgegeben haben, schätzen wir alle Gästebeiträge, da sie uns helfen, Bereiche zur Verbesserung zu identifizieren. Unser oberstes Ziel ist es, sicherzustellen, dass unsere Gäste einen angenehmen und genussvollen Aufenthalt haben.Wir würden es sehr begrüßen, wenn Sie uns weitere Details zu Ihrem Aufenthalt mitteilen könnten, da dies dazu beitragen würde, eventuelle Bedenken oder Probleme anzusprechen, mit denen Sie konfrontiert waren. Ihre Zufriedenheit liegt uns besonders am Herzen, und wir sind bestrebt, die notwendigen Verbesserungen vorzunehmen, um Ihren Erwartungen gerecht zu werden.Nochmals vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir hoffen, Ihnen in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen ein verbessertes und unvergessliches Erlebnis zu bieten.Wenn Sie weitere Kommentare oder Anfragen haben, stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.Mit freundlichen Grüßen,Hotel Amic Horizonte
par un voyageur
Publié le 26 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par The Hotel Amic Horizonte Team, Gestion de l’hôtel
Dear Damaris,Thank you for taking the time to rate your stay at our hotel. We are pleased to hear that your experience was satisfactory and that you gave us a score of 8 out of 10.We value your feedback and appreciate that you enjoyed your time with us. We strive to provide exceptional service and exceed our guests' expectations.If you have any suggestions or additional comments that can help us improve further, we would be delighted to hear them. Our goal is to provide you with a memorable experience and ensure your complete satisfaction.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and offer you an even better experience.Thank you again for your review and for choosing our hotel.Best regards,Hotel Amic Horizonte
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 nov. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Bien dans l'ensemble
Publié le 24 juin 2022 sur HotelsPersonnel tres sympathique, restauration tres bien. 2 soucis : la propreté de la piscine et de ses abords et literie inconfortable dans une chambre double standard. Acces à la ville tres facile avec le bus qui passe devant l'hotel.