Note fondée sur 172 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Everithing was perfect, except for the soundproofing between the rooms. You can hear absolutely everything that happends in the adjoining rooms. Especially in the bathroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,thank you very much for taking the time to tell us about your stay at our Hotel. Comments like yours help us to confirm that we are working in the right direction and keep us highly motivated to carry on doing so.Approaching reception and letting them know of the noise, another room would have been assigned to you upon availability. When visiting us again please make sure our staff is notified of your preference. We look forward to welcoming you back in the near future.Best wishes, JS Hotels Team
par un voyageur
Une montée en gamme !
Publié le 6 juin 2024 sur HotelsCet hôtel s’améliore encore ! Je le fréquente depuis plus de 10 ans et c’est un pur bonheur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Luc,first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.It is always our pleasure to welcome you at our JS Hotel! Thank you so much for your lovely comments. We would also like to thank you for the loyalty you have shown us by returning to our hotel time and again and we are happy that you have taken the time to share this with us and other travellers.Your fantastic review about your recent stay has made our day a bright one!Looking forward to having you with us again soon. Kind wishes,JS Hotels Team
par un voyageur
Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2023 sur Hotels
Un accueil exceptionnel comme d’habitude ! La perfection est au rendez-vous : le directeur est particulièrement efficace et reconnaît ses clients : un pur bonheur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Maria, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,firstly, we would like to express our apology for not answering in your language. We are responding in an international language in order to make ourselves understood.Its always our pleasure to welcome you back to our Hotel.Thank you so much for your positive review. We are delighted to know that we have fulfilled your expectations again!It would be our absolute pleasure to welcome you back in the near future. With kind regards,JS Hotels Team
par un voyageur
Un vrai paradis !
Publié le 29 oct. 2023 sur HotelsUn directeur parfait et accueillant qui m’a aimablement surclassé !!! Un personnel au top niveau très à l’écoute : bravo !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,thank you for writing such a kind review about your stay with us. We hope you don’t mind that this reply is in English, we are replying in an international language to make ourselves understood. Our staff is the greatest asset that the hotel has and they take great pride in the work they do year in and out to welcome all our guests and make sure they have a pleasant stay.We look forward to welcoming you again soon.Sincerely yours, JS Hotels Team
par un voyageur
Publié le 7 août 2023 sur Expedia
Cool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Maria, Gestion de l’hôtel
Dear Alexie,we are very pleased to read that you had a pleasant time in our hospitality at our JS Hotel and want to thank you for using Expedia to share your experience with others.We thank you for booking with us and for your nice comment; we are already really looking forward to welcoming you on your next stay with us. Best wishes, JS Hotels Team
par un voyageur
Excellent séjour
Publié le 21 oct. 2022 sur HotelsSejour très agréable dans un établissement idéalement situé .
La variété et la qualité des installations proposées permettent de se reposer dans un cadre calme et magnifique ,les sportifs apprécieront tout autant .
L'ensemble du personnel aimable et discret est toujours très professionnel et disponible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2022 par Maria, Gestion de l’hôtel
Dear Michelle,first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.Thank you for choosing to stay with us and we are glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look very much forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Best wishes, the entire JS Hotels Team
par un voyageur
Le meilleur rapport qualité prix de l’île !
Publié le 21 mai 2022 sur HotelsUn de mes hôtels favoris !!! Un nouveau directeur charmant et attentionné : personnel de haut niveau très sympathique !!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Luc,
thank you so much for your kind words and praise of our team.
We are very happy to read that you had a great stay with us.
All the best, the entire JS Hotels Team
par un voyageur
Pas reposant
Publié le 8 oct. 2021 sur HotelsHormis un emplacement et une vue exceptionnels, il n'y a qu'un pauvre buffet pas très appétissant et pas fonctionnel (le potage est à l'entrée à côté des desserts), les chambres sont viellottes et les draps trop petits rapport au matelas : on a fini la nuit sur le molleton...), et, comble du raffinement, les femmes de ménage commencent avant 6h00 du matin à bouger les meubles sans retenue !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2021 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.
Thank you for your feedback. We are very sorry to read that your stay at the hotel was not up to par. Please note that this information has been passed on to the concerned staff.
Please, do not hesitate to communicate any issue to our reception team during your stay. Our team goal is to provide solutions to our customers in order to offer them a very pleasant stay. We are truly sorry that you would have preferred another room.
Please next time report any issue to our helpful and friendly staff at the reception desk. They would have been very happy to assist you with anything you may need.
We are very sorry to read that you didn´t enjoy your stay with us entirely.
We are truly honoured that you chose to stay with us.
Best wishes, JS Hotels Team
par un voyageur de Bonsecours
Publié le 28 août 2021 sur Expedia
Le cadre de cet hôtel est tt simplement idylique. Vue magnifique du balcon de la chambre, des transats, du restaurant extérieur
Les chambres et le reste de l hôtel très propres.
Très belle piscine
Possibilité de séjourner seul sans avoir à payer pour deux
Hôtel où les chiens (de petit gabarit m) sont admis ce qui est rare et appréciable
Les desserts ne sont pas mauvais par rapport à certains autres hôtels visites
On voit que les restes sont recuisînes d un jour sur l autre donc un bon point anti gaspi
Hôtel idéal pour se reposer se ressourcer (pas d enfants pas d animation, les transats sont disséminés partout et permettent d être tranquilles
Accès direct à la mer
Accès a une plage bien sympa a 10mn à pieds
Quelques petits bémols qui n entachent en rien le séjour : les tables à l extérieur sont bancales, les transats pas très confortables
Le personnel sympathique mais pas très attentionné vis à vis des clients qui séjournent seuls
Au buffet il manquerait selon moi la précision sur les viandes servies (par exemple pour les gens qui ne mangent pas de porc)
Aurait aimé plus de plats espagnols
Serviettes de bain trouée
Miroir de salle de bain abîmé
Sèche cheveux d un autre âge
Aurait aimé être prévenue de l allumage de l arrosage automatique côté piscine quand, posée sur un transat on se fait subitement surprendre par celui ci (néanmoins c est rafraîchissant !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2021 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Valérie,
first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.
Thank you for staying at our JS Hotel on your recent trip to Majorca, and for taking the time to share your kind review with us.
Thank you also for your comment regarding our location overlooking the sea. In the Hotel, we state that our cliffs act as a shelter of tranquillity and unbeatable beauty, with their impressive backdrop of the Mediterranean Sea. As you know, our´s is a Hotel for adults only, a perfect calm atmosphere for a great relaxing break.
Regarding our food offer, we have taken note of your suggestions. It is very important for us to know our guest´s opinion, when it comes to planning menus a lot of time and effort are invested. Our guest´s taste play an important part in the decision making process with regard to the improvements to be continuously made.
Having read your review about your stay at our Hotel, we now see where and how we can still improve our service. Thank you very much. It is a great help indeed.
We hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the future.
Best wishes, the entire JS Hotels Team