Note fondée sur 881 évaluations de clients

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4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Une équipe chaleureuse et ouverte aux dialogues. Un professionnalisme exemplaire, une réponse aux besoins des clients excellente et un endroit fabuleux. Idéal si vous cherchez un endroit pour se reposer tout en étant dans le confort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Adrien,first and foremost, we apologize for not responding in your preferred language. We're replying in English to ensure clear communication.Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you found our team warm, open to dialogue, and professional in addressing your needs. It’s great to know that you enjoyed the comfort of our JS hotel and had a fabulous stay with us. Your kind words truly motivate us to continue providing an excellent experience for all our guests. Thank you also for the photos!!We hope to welcome you back soon for another relaxing and comfortable stay!Best regards, Your JS Hotel Team
3 sur 5
par un voyageur

Très moyen.

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Séjour très moyen. Aucun room service, la chambre n'était même pas climatisée avant le check in et la climatisation en général était faible. Le room bar pas dispo, aucun moyen d'avoir un vrai plateau dans la chambre. J'ai dû demander un bouilloire à la réception puis 2 tasses au snack bar. Beaucoup de vieux couples, j'avais parfois l'impression d'être dans une maison de retraite. Le petit dej n'était pas fameux, répétitif et bouffe industrielle et j'en parle pas du "déjeuner". Bref, un hôtel 3* au max et ne valait pas le prix pour 10 jours. Je m'attendais à mieux mais j'aurais dû faire un peu plus attention.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in English so as to make ourselves understood.Thank you for sharing your honest feedback about your stay with us. We apologize for the disappointment caused by the lack of room service and in-room amenities. We also regret that our breakfast buffet did not meet your expectations and that our lunch options were not satisfactory. We apologize for the feeling of not getting value for your money. For us it is vital to know the opinion of our guests and thus be able to detect if we are working in the correct line or we should improve some aspects.We wish you all the best,JS Hotels Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Superbe hôtel, propre et avec un personnel très sympa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Youcef,thank you so much for sending in a review. It is such a boost to morale to all, when we receive such positive feedback like yours.Wonderful to hear you had an excellent stay with us!Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we are delighted to learn that we were able to leave a positive impression. Please be assured that your comments about the excellent service will be shared with the entire team in order to motivate them to always deliver the best to our guests. Thank you for taking the time to share your experience.To conclude, please accept our apologies for not answering in your own language.We hope that we will be able to welcome you back soon and that you will be able to enjoy a well earned rest soon again. With best wishes, JS Hotels Team
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Très bon hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Amandine,first of all, we would like to apologize for not answering in French. We are replying in English so as to make ourselves understood.We are very proud to know that you enjoyed our service and facilities and we will share your comments with all our staff because they motivate us to continue offering excellent service. Thank you for your lovely comments.Looking forward to having you with us again soon. Sunny regards,the entire JS Hotels Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
Top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Thiamthank you so much for sending in such a top feedbackIts wonderful to read you had a topstay with us!Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we are delighted to learn that we were able to leave a positive impression. We hope that we will be able to welcome you back soon and that you will be able to enjoy a well - earned rest soon again. With best wishes, JS Hotels Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
Superbe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Thiam,thank you very much for your kind feedback!We are very happy to be there for our guests and it is our aim to make their stay a pleasant one.We would be delighted to welcome you back and wish you a wonderful time until then. All the best, the entire JS Hotels Team