Note fondée sur 43 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Vacances

Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Hôtel rénové idéal pour des vacances en famille. Belle piscine, grandes chambres, bons petits déjeuners, proche de la mer…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Michel,thank you for your lovely review! We're very happy to hear that you enjoyed our JS hotel and had a wonderful family vacation. We're glad you appreciated our newly renovated facilities, our pool, spacious rooms, delicious breakfast buffet, and our proximity to the beach.We're grateful for your kind words and are happy to have been able to provide a comfortable and enjoyable stay for you and your family. To conclude, please accept our apologies for not answering in your own language.We look forward to welcoming you and your family back again soon!Best regards,JS Hotels Team
5 sur 5
par un voyageur

Top

Publié le 14 oct. 2023 sur Hotels
Très bon séjour, hôtel très sympa. Tout est propre, bonus certaines personnes parlent très bien français. Buffet copieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2023 par Maria, Gestion de l’hôtel
Dear Laura,first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.Thank you very much for sharing your comments with the travellers community and for the time taken to write your kind review. Also, we are very happy to know that the diversity of our buffet has captivated you. Our food is one of our flagships and we are proud of the skill and taste of our chefs, whose aim is to fully satisfy our guests with their culinary delights.It would be our absolute pleasure to welcome you back in the near future. Kind regards, JS Hotels Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2023 sur Expedia
-un hotel à taille humaine avec un personnel trés à l'écoute. -coté restaurant, plutot correct exepté les desserts (mais y a t il de bons desserts en Espagne...? ) -la zone piscine est trés bien, propre. -nous y sommes allés hors saison, les chambres donnant sur la baie seront certainement moins au calme pdt la saison (restaurant en bas sur la place)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Arnaud,first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.Thank you so much for your positive review.We are very pleased to read that you enjoyed wonderful days of rest and relaxation at our JS Hotel.We hope to be able to welcome you again soon. Yours sincerely, the entire JS Hotels Team
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mai 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Très confortable

Publié le 21 août 2022 sur Hotels
Très bel hôtel au calme (vu la situation sur la côte) Chambre confortable, piscine très agréable, bon petit déjeuner et service très sympa. Le port et les restos à côté sont également très charmants et bons!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2022 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal,first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we are delighted to learn that we were able to leave a positive impression. Thank you for taking the time to share your experience with us.Kind regards, JS Hotels Team
4 sur 5
par un voyageur

Séjour agréable

Publié le 24 janv. 2022 sur Hotels
Séjour agréable dans un hôtel rénové. L'hôtel est propre. La nourriture bonne mais sans grande prétention.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2022 par Maria, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre, first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. Thank you very much for sending in your feedback following your stay with us. We are so pleased to read you enjoyed your stay with us. It is always refreshing to receive positive comments on the service we provide as a hotel. Your feedback will be transmitted to the relevant departments. We look forward to welcoming you back in the near future. Best wishes, the entire JS Hotels Team
5 sur 5
par un voyageur

Schließung des Swimmingpools um 18:00 Uhr

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Ich erwarte, dass der Pool 24 Stunden täglich geöffnet ist und nicht bereits um 17:00 Uhr damit begonnen wird, eine Stoffmauer rund um den Pool aufzubauen. Das ist für mein Empfinden eine totale Bevormundung der Gäste. Bei mir kam dieses Vorgehen an, als DDR 3.0. Ansonsten alles Bestens gewesen. Hervorragendes Frühstücksbuffet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Liebe Paola Maria,vielen Dank für Ihr Feedback! Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Frühstücksbuffet gefallen hat und dass ansonsten alles Ihren Erwartungen entsprochen hat.Wir verstehen Ihre Bedenken bezüglich der Schließung des Pools. Die Entscheidung, den Pool um 18:00 Uhr zu schließen, basiert auf Sicherheitsvorschriften, um das Wohlbefinden und die Sicherheit aller Gäste zu gewährleisten. Wir entschuldigen uns, falls dies Unannehmlichkeiten verursacht hat, und danken Ihnen für Ihr Verständnis.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit besten GrüßenIhr JS Hotels Team
4 sur 5
par un voyageur

Puntuación global 8,5/10

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Nos ha encantado el trato del personal, súper agradables todos, en especial al chico argentino de la barra de la piscina 😍!!! Con respecto a la limpieza de la habitación estaba regular, la ducha sin potencia de agua y apenas agua caliente y sin mampara , cero útil.. tengo que añadir que el desayuno para todos los gustos y súper variado !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Estimado Huésped,muchas gracias por su comentario! Nos alegra saber que disfrutaron del trato amable de nuestro personal.Lamentamos que la limpieza de la habitación y la ducha no hayan estado a la altura de sus expectativas. Su feedback es muy valioso y lo tendremos en cuenta para mejorar. Nos alegra que haya disfrutado del desayuno variado. Esperamos poder darles la bienvenida de nuevo en su próxima visita y ofrecerles una experiencia aún mejor.Y muchas gracias por las fotos!Un cordial saludo, todo el equipo de JS Hotels