Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2020 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Bookings at Unathi Lodge

Publié le 1 mars 2020 sur Hotels
Disappointed, the room was booked 2 weeks before arrival but was not prepared I had to asked for sheets and towels. The room had no tea or coffee and cups for tea. The room was not what I booked on line
5 sur 5
par un voyageur

Lovely stay after a hike up to the summit.

Publié le 14 févr. 2020 sur Hotels
We were warmly welcomed by the hotel assistant. We felt us safe in the guesthouse and the area. The breakfast was well prepaired and was very tastfull. Thanks for the hospitality :)
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 janv. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2019 sur Hotels
Inside it was comfortable. but the surroundings is not so great.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 févr. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2018 sur Expedia
The room was clean and ok, except it was very incommodious. One didn't know where to sit down.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2018 sur Hotels
+ nice staff + good to find + clean room + early checkout was no problem - restaurant was closed - quite noisy - the people seemed nice but it was a quite strange surrounding for us. As for this we didn't want to be out of the lodge at night, so we just got some food from a supermarket (not too easy to find) as the restaurant was closed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2018 par Martha, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot for your comment and we are still busy fixing our restaurant hence we need it to work full time. next time please try and let us know when you need something then we would make sure we make arrangements for you guys.