Note fondée sur 58 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Tres bien
Publié le 8 août 2024 sur HotelsParfait pour paser une nuit avant de partir sur Bunaken.
Bien situe.
Petit dejeuner trop local a notre goût
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par TA, Gestion de l’hôtel
Dear LILIAN,Thank you for choosing our hotel. We do appreciate your feedback. Looking forward to welcoming you back in our property again.Regards,Management Swiss-Belhotel Maleosan Manado
par un voyageur
Bon rapport qualité prix...
Publié le 18 mars 2024 sur HotelsTrès bel hôtel tous le personnel est très agréable et souriant, dommage qu'une bronchite ma empêché de profiter pleinement du restaurant.. Je vais revenir à Manado après bunaken et c'est là que je resterai.... Bonne WiFi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par TA, Gestion de l’hôtel
Dear pascal,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour à notre hôtel et que vous avez trouvé notre personnel agréable et souriant. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas pu profiter pleinement du restaurant en raison de votre bronchite, mais nous espérons que vous avez quand même passé un moment agréable. Nous attendons avec impatience votre prochaine visite à Manado après votre séjour à Bunaken, et nous serions ravis de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel. Merci également d'avoir mentionné notre bonne connexion Wi-Fi. Si vous avez d'autres besoins ou préoccupations lors de votre prochaine visite, n'hésitez pas à nous contacter.Regards,Braddy Attaka TambaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Well it started off not good, we got checked into a smoking room at 4am and we were exhausted but after a decent buffet, the staff were wonderful and upgraded us to a suite free of charge and were very kind giving us a fruit platter and making sure we were looked after.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par ta, Gestion de l’hôtel
Dear Ben,Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience of being checked into a smoking room upon your arrival, especially after a long journey. We understand how important it is to have a comfortable and restful stay, especially at that hour.We’re pleased to hear that our team was able to turn things around for you by upgrading you to a suite and providing a fruit platter as a gesture of goodwill. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we're glad that our staff's efforts helped improve your stay.We appreciate your understanding and hope that the rest of your time with us was enjoyable. Should you return in the future, we would be honored to welcome you back and ensure your stay starts off perfectly.Best regards,Braddy Attaka TambaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par TA, Gestion de l’hôtel
Dear Our Value Guest,Thank you for choosing our hotel. We do appreciate your feedback. Looking forward to welcoming you back in our property again.Regards,Management Swiss-Belhotel Maleosan Manado
par un voyageur
Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
The staff here are fantastic. Very friendly, attentive, and responsive. My wife and I had massages and the ladies did a great job. If you are in Manado and are looking for a hotel that can make your trip The Swiss Bell is the place to go.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par ta, Gestion de l’hôtel
Dear Sean,Thank you for choosing our hotel. We do appreciate your feedback. Looking forward to welcoming you back in our property again.Regards,Management Swiss-Belhotel Maleosan Manado
par un voyageur de Scarsdale
Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Noisy till the wee hours of the day
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par TA, Gestion de l’hôtel
Dear Lih Dar,Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused by noise during your stay. We understand how important a good night's sleep is and will work to address this issue. For your future visits, please let us know, and we can arrange a room in a quieter part of the hotel. Thank you for bringing this to our attention.Regards,Braddy Attaka TambaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
The Swiss Bell Hotel is very clean and quiet, the staff was outstanding to us. Always greeting with a smile and hello. The manager spoke to us and was very nice and accommodating. 5 star staff and 5 star hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par TA, Gestion de l’hôtel
Dear Sean,Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience at Swiss-Belhotel Maleosan Manado. Our team takes great pride in providing exceptional service, and it’s delightful to know that their efforts made your stay memorable. Your compliments will certainly be shared with the entire staff and management. We look forward to welcoming you back for another 5-star experience soon!Regards,Braddy Attaka TambaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
This hotel is very comfortable and clean but the staff at this hotel is way above and beyond. The entire staff never missed an opportunity to make us comfortable and it made for a very enjoyable experience. Great job!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par TA, Gestion de l’hôtel
Dear Sean,Greetings from Manado,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you found our hotel comfortable and clean, and that our staff went above and beyond to ensure your stay was enjoyable. Providing excellent service is our top priority, and we're glad we could make your experience memorable. We hope to welcome you back again soon!Regards,Braddy Attaka TambaGeneral Manager
par un voyageur
trés bien
Publié le 13 mars 2024 sur Hotelstrés bien personnel sympathique et souriant, bonne wifi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par ta, Gestion de l’hôtel
Dear pascal,Thank you for choosing our hotel. We do appreciate your feedback. Looking forward to welcoming you back in our property again.Regards,Braddy Attaka TambaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 29 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2023 par TA, Gestion de l’hôtel
Dear Our Value Guest,Thank you for choosing our hotel. We do appreciate your feedback. Looking forward to welcoming you back in our property again.Regards,Management Swiss-Belhotel Maleosan Manado