Note fondée sur 32 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Christopher de France

Satisfait

Publié le 6 janv. 2016 sur Hotels
Séjour entre amis très agréable. Hôtel idéalement placé, commerces à proximité. Service d'étage excellent et personnel très accueillant. Appartement avec trois chambres individuelles, literie confortable, salon/séjour spacieux et cuisine intégralement équipée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2016 par Karim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind comments, very much appreciated, we try very hard to understand the needs of travelers that choose to make us their home away from home.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
The restaurants are first class setting but very few customers. The hotel is really not kept up and cannot be compared to the stylish restaurant. Maybe for family with limited budget it would be good , but I normally pick 5 start hotels and this one is not exactly what I would pick
5 sur 5
par un voyageur de Dhahran

Publié le 16 avr. 2024 sur Expedia
Great hotel
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024 sur Expedia
Do not book here, find a better option, it will be worth paying a little bit more! Rooms are run down, holes in carpets, shoddy old wardrobes, curtains not on rails properly. I only booked this hotel as it is advertised as providing a free airport collection service. I contacted the hotel 24 hrs before arrival to arrange as they requested, and was told they no longer offer this service so I had to pay for a taxi on top of this. If it still says airport collection in the advert, don’t risk it,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Senior management , Gestion de l’hôtel
We regret that the room guest was not satisfied with our service. Our aim is to please the guest with 5 Star Service. We notified room guest that there was a payment issue with his reservation and that he needs to clear it up with the online reservation company as the reservation is not valid without payment. We appreciate that the guest took time to express is views.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2023 par Bidur Parajuli, Gestion de l’hôtel
Thank you so much sir ,
2 sur 5
par un voyageur

No water and shower in toilet

Publié le 5 mars 2023 sur Hotels
There is no water or Muslim shower available in toilet. Surprisingly, hotel is missing this basic need.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2023 par Bidur Parajuli, Gestion de l’hôtel
WE ARE SO SORRY ABOUT THIS , WE WILL TRY TO FIX THIS PROBLEM THANKS
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2023 sur Expedia
Spacious rooms, a bit spartan but clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2023 par Bidur Parajuli, Gestion de l’hôtel
THANKS FOR VISIT US AGAIN
5 sur 5
par un voyageur de Washington

Publié le 3 août 2022 sur Expedia
Great Staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2022 par Bidur Parajuli, Gestion de l’hôtel
Thanks you so much sir
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2019 sur Expedia