Note fondée sur 351 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2020 sur Hotels
Deux petits points negatifs cependant étaient la faiblesse de la Wi-Fi et le bruit côté avenue (donc l'insonorisation n'est pas top !) Sinon tout était très bien !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2020 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback and we would like to apologise for the inconvenience. Regards, Ramada by Wyndham Bahrain Management
5 sur 5
par un voyageur

Simple et efficace

Publié le 4 déc. 2018 sur Hotels
1 nuit sur place, bien situé dans le sud de Manama. Un peu éloignée du cœur de ville mais plus pratique et avec suffisamment d'animation et restaurants aux alentours. L'intérieur de l’hôtel et les chambres commencent à vieillir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2018 par Ramada Hotel Bahrain Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you four detailed feedback. We are glad to know that you enjoyed your last stay with us. The whole team is looking forward in seeing you soon again on your next visit to Bahrain. Regards, Ramada Hotel Bahrain Management
3 sur 5
par un voyageur

short stay

Publié le 29 juill. 2016 sur Hotels
Stay for 1 night. Location is great as very close to many restaurants. The hotel is very quiet, especially if you compare with Juffair hotels. The hotel is furnished with older style but that is ok and it is clean.
2 sur 5
par salih de belgique

vue de la fenetre minable

Publié le 27 févr. 2014 sur Hotels
Je suis resté dans l'hotel, au premiere etage, helas, vue sur les stocks de matelat et peintures de l'hotel; es ce le fait de reserve via ce site qui vous donne droit a des chambres de categories inferieurs? bonne quesiton?!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
It’s old
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Peter, Greetings from Ramada Bahrain.Thanks for rating our hotel. We truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back at Ramada Bahrain.Kind RegardsHamdy SerageldinFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Darren, Greetings from Ramada Bahrain.Thanks for rating our hotel. We truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back at Ramada Bahrain.Kind RegardsHamdy SerageldinFront Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Comfortable stay and location

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Nice location, good restaurant and friendly staff, however I wish they would get the spa back up and running.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Simon,Greetings from Ramada Bahrain.Thank you for sparing your time to share with us your valuable feedback during your recent stay at our hotel. We would like to let you know that your feedback is taken care of to make our services even better. We wish to have you back soon.Best regardsHamdy SerageldinFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Sulaiman,Greetings from Ramada Bahrain.Thank you so much for your kind words, we’re so glad to hear that you had a wonderful stay with us. We appreciate you taking the time to leave us a review, we strive to provide you with the best possible experience. Looking forward to welcoming you back soon.Kind Regards Hamdy SerageldinFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
とても使いやすい、ビジネスホテルです。 少々古い部分はありますが、水回りもサービスも最高でとても使いやすく滞在がとても快適でした。 少々古いですが、エアコンも寒いぐらいききますし、ルームサービスも含めてとても満足なホテルです。 併設されているレストラン、バーもとても使いやすくビジネス滞在ならとても良いホテルです!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Nakamura, Greetings from Ramada Bahrain. We would like to thank you for your kind words about the hotel, please note that we have shared your good words with the hotel team which was received with happiness and on behalf of the entire team it gives me much pleasure to inform you that we are looking forward to welcoming you again at Ramada Bahrain your home away from home. Kind Regards Hamdy SerageldinFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Staff is friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Stephen,Greetings from Ramada Bahrain.Thank you so much for your kind words, we’re so glad to hear that you had a wonderful stay with us. We appreciate you taking the time to leave us a review, we strive to provide you with the best possible experience. Looking forward to welcoming you back soon.Kind Regards Hamdy SerageldinFront Office Manager