Note fondée sur 139 évaluations de clients

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4,2 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Service à revoir !

Publié le 11 avr. 2021 sur Hotels
Les lieux ne reflètent absolument pas la médiocrité du service de cet hôtel. Le service à la piscine et à la plage est nul. Les employés ne font aucun effort pour se rendre disponible ou satisfaire une demande particulière. La plage est encore en chantier ? Il y’a des gravats ici et là... des blocs de bétons, des planches avec des clous.... Rien n’était installé à la plage pendant 5 jours. Aucune consigne de distanciation lié au covid à la piscine, c’est un véritable cirque. Aucune limitation du nombres de personnes. Nous avons eut 3 jours d’eau très froide dans la piscine. Aucun mot de la direction. Nous avons seulement vu des techniciens intervenir un matin et après l’eau chaude revenait comme par magie. Fort heureusement les chambres sont très belles, et spacieuses. Mais la encore le service de Housekeeping laisse à désirer. Nous étions 4 et tous les jours il manquait deux serviettes. Clairement, je ne peux conseiller cet hôtel pour ce prix.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Mena , Gestion de l’hôtel
how we can help you Mr.Abdullah
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
good and quality staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par The Royal Saray Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Gurkan Ozer, Thank you for choosing us and for your 4/5 review. We’re glad to hear that you were satisfied with your experience and our staff. We look forward to welcoming you back to Royal Saray Resort in the near future. Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2023 sur Expedia
This ia a beautiful hotel in a wonderful location. The staff were friendly and accommodating. Breakfast has everything you could want. Although the hotel was fully booked we hardly saw any other guests. There is music playing constantly by the pool which I felt was unnecessary. I was glad we went for a city view as I wouldnt have wanted to sit on the balcony listening to the party going on everyday. We were there for 10 days and not once did the turn down service happen. However it was amazing and we had a fantastic time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Raquel Bernardo Guest relation manager, Gestion de l’hôtel
Dear Katherine,Thank you for sharing a review of your experience. Our team at Royal Saray is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We have a DJ playing on the pool on thurdays, fridays and saturdays from 3pm to 7pm. We hope you’ll visit us again soon and can enjoy the amazing view we offer on the balcony. warm regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Raquel Bernardo Guest relation manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sami,Thank you for your 10/10 review. We are pleased to hear you enjoyed your stay at Royal Saray.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2023 sur Expedia
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Raquel Bernardo Guest relation manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rasha,Thank you so much for taking a moment to review Royal Saray Resort. We hope to see you again soon
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 avr. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Raquel Bernardo Guest relation manager, Gestion de l’hôtel
Dear Abdullah,Thank you for reviewing Royal Saray Resort. We are pleased to know you had a nice stay. warm regards Raquel Bernardo Guest relation manager
5 sur 5
par un voyageur

Wonderful

Publié le 6 août 2022 sur Hotels
It was perfect. The room was spacious, very clean. The staff were very friendly. The breakfast was great. Check in and out took less than a minute. My family had a great time during our stay. The only two things I didn’t like is the price of water on the swimming pool. It cost a fortune, and the beach side could be better. But I would definitely stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2022 par Royal Saray managed by Accor, Gestion de l’hôtel
Dear Mostafa, Thank you for staying with us and for sharing your positive feedback. I am pleased to learn that overall you enjoyed your stay, however, I am disappointed that we did not exceed your expectations on this occasion. Please be assed that your feedback is shared for internal management review. We look forward to welcoming you again very soon. Kind Regards, Rabih Zein General Manager