Note fondée sur 153 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bon restaurant, mais hotel vieillissant
Publié le 30 janv. 2017 sur HotelsBon restaurant, et petit dejeuner très varié. Hotel vieillissant, television de mauvaise qualité et variete de chaine tres limitée. Bonne literie et bonne sale de fitness.
par un voyageur
Hôtel luxueux et bien placé
Publié le 30 oct. 2016 sur HotelsTrès bon hôtel, bien situé avec un personnel accueillant et bienveillant.
par Mohammed de Bruxelles
Séjour agréble
Publié le 8 nov. 2015 sur HotelsSéjour agréable et tranquille
par FRANCOIS de FRANCE
Confortable mais vieillot
Publié le 26 juill. 2014 sur HotelsLe design et la déco ont grand besoin de rafraîchissement, même si l'hôtel reste confortable. Les explications du personnel de réception concernant des infos de la ville sont aléatoires. Le lavabo de la salle de bain est unique et petit. Le buffet du Al Safir restaurant est très bon.
par un voyageur
Publié le 4 déc. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2019 sur Expedia
Braucht Renovierung und bessere Programmauswahl / SAT
Groessere TVs
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2019 sur Expedia
We are so unhappy with the check in experience... the queue is horrible and the room was not ready at 4:30.. they offer a lower quality room otherwise we have to wait for 30 min so they clean the room.. we did not come to manama to spend most of time waiting for horrible hotel management
The lady who was serving us was answering the phone while we talk
We asked to talk to the manager several time.. he hardly spoke to us without finding a solution... like if we are asking for favor
We have an appointment at 4:45 and we won’t be able to catch up with it
all what they said is that the duty manager is helping in room cleaning..very poor customer service
Honestly, i am a customer who need a room he reserved and I don’t really care who participated in cleaning.. finally, the room was very small and the bed quality is poor... it looks smaller than king bed
par un voyageur de Riyadh
Publié le 22 sept. 2019 sur Expedia
The room was damp on arrival. We also reported that the shower was not draining properly, which was subsequently fixed.
However, was rudely awakened in the night by management who accused me, incorrectly, of smoking in the room and setting off the fire alarm. Also barging into the room whilst my wife was in bed. In my sleep. Most likely due to the prevalence of dust in the air con.
The final straw was sharing the bathroom with a cockroach in the morning.
Highly disappointed from a supposed higher than average brand.
Mal