Note fondée sur 335 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
Personnel agréable et aidant. Petit déjeuner et lunch de qualité. Chambre bien équipée et propre. Considérer qu'il faut 1 voiture pour visiter Bahrain.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2023 sur Hotels
Hôtel bien situé et calme. Mais il mériterait d'être rénové. Le mobilier est daté et le lit grinçait. Les rideaux, la moquette, le tour de lit étaient très sale, d'ou une odeur peu agréable dans les chambres. La salle de bain n'était pas en très bon état( lavabo usé, robinetterie que tient on ne sait comment). Nous avions 2 serviettes jaunies par l'usure et quand nous en avons demandé pour mettre au sol, nous avons du la redemander par 3 fois avant qu'on nous les apporte...... room service rapide et agréable. Jacuzzi homme/femme séparé…dommage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par The K hotel Team., Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it's feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's clear in this case that we have fallen short in some areas.Please contact us at frontoffice@thekhotel.com to assist you. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par K Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2022 par Hossein, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, We are extremely grateful for your invaluable feedback. It’s truly rewarding to have positively impacted your experience with our brand; this is our top priority at The K Hotel in Bahrain as we persist with delivering true hospitality to all our guests. We look forward to welcoming you back to our hotel. If not too much trouble, please share your experiences with friends and family, Thank you once again, your kind note is truly heartening for all our team members. Live the K Hotel Life. Warm regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us, we appreciate your feedback. We look forward to welcoming you again at The K Hotel. Sincerely, Hussain Al Samahiji General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2018 sur Expedia
hôtel accueillant, personnel très agréable. je reviendrai volontiers au K hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your views about our hotel and we are happy to hear that you have enjoyed our facilities and services offered. I shall share your feedback with the team, which will definitely encourage us to continue to exceed expectations. We value your relationship with The K Hotel and are committed to providing you with the highest level of service simply because our guests deserve the very best. We look forward to welcoming you again at The K Hotel. Sincerely, Hussain Al Samahiji General Manager The K Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your score. We look forward to welcoming you again. Sincerely, Hussain Al Samahiji General Manager The K Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Excellent séjour

Publié le 12 oct. 2018 sur Hotels
Excellent hôtel, situé dans un quartier calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your views about our hotel and we are happy to hear that you have enjoyed our facilities and services offered. I shall share your feedback with the team, which will definitely encourage us to continue to exceed expectations. We look forward to welcoming you again at The K Hotel. Sincerely, Hussain Al Samahiji General Manager The K Hotel
5 sur 5
par un voyageur de Bordeaux

Very good hotel with amazing service

Publié le 19 mai 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your views about our hotel on Hotels.com and we are pleased that you appreciated our facilities and services offered I shall share your feedback with the team, which will definitely encourage us to continue to exceed expectations. We look forward to welcoming you again at The K Hotel. Sincerely, Volker Mandlowsky General Manager The K Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your feedback score. It is only through valuable feedback such as your own that we are able to honestly evaluate our product and can continuously strive to improve the services we offer to our guests. We look forward to welcoming you again at The K Hotel. Sincerely, Volker Mandlowsky General Manager The K Hotel