Note fondée sur 562 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
TRES BIEN
Publié le 21 oct. 2018 sur HotelsREMARQUABLE PETIT DEJEUNER;BON ACCEUIL.
TRES PROPRE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Richard,
We're thrilled you enjoyed your stay at Best Western Manassas Hotel! It's wonderful to hear that our clean, inviting rooms and excellent breakfast selection were just what you were looking for. The next time you're in town, we'd be happy to host you again!
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Quebec
Tout est moyen
Publié le 7 oct. 2016 sur Expedia
Pour : Déjeuner gratuit
Internet
Contre : Odeur d'humidité, nettoyage bâclé
Lors d'un voyage d'affaires cet hôtel était tout près de notre lieu de rencontre c'est pourquoi nous l'avions réservé plusieurs semaines avant notre arrivée. Lorsque nous sommes entrés c'était sombre et peu invitant. En ouvrant la porte de la chambre, elle n'avait pas été nettoyée et sentait mauvais, nous sommes retournés au desk et se confondant en excuses la dame nous donne les clés pour une autre chambre, qui elle aussi sentait mauvais (odeur d'humidité) le lit avait l'air propre mais le reste pas sûre! Contraints, nous y sommes quand même restés (1 nuit), le déjeuner est correct et l'internet fonctionne bien.
par Jerem de France
Rapport qualite prix
Publié le 6 mai 2013 sur HotelsL'hotel est un tres bon rapport qualite/prix . mais ses environs ne sont pas tres sympathiques . La distance de Washington est relativement longue .
par un voyageur
Publié le 27 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par Durrell Hurt, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine,We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024
Everything here is great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Durrell Hurt, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024
Great place to stay at.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Durrell Hurt, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
The staff was friendly and helpful but we had to switch rooms because of a broken toilet seat and no one to fix it. The next room had a loose toilet that I was able to tighten myself but the bathroom could have used a thorough cleaning and updates. Then we found a flea on one of the beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Durrell Hurt, Gestion de l’hôtel
Dear Donald,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
par un voyageur de waxhaw
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Very old. Not in a good condition
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Durrell Hurt, Gestion de l’hôtel
Dear Hany,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Close to where we need to be
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Durrell Hurt, Gestion de l’hôtel
Dear Michael, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
par un voyageur de Las Vegas
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Very friendly staff!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Durrell Hurt, Gestion de l’hôtel
Dear Andy, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon!