Note fondée sur 646 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024 sur Expedia
Chambre moyenne, pas de bouilloire, frigidaire dans la chambre bruyant et hôtel bruyant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, We hope to see you again at the hotel.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, We hope to see you soon at the hotel again.Sincerely,Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our survey. We sincerely apologize that your stay did not go as planned. It is our mission to provide the type of service that keeps our guests coming back for more. We could have done better on this stay based on the issues you encountered. We hope that in the future you will give us another try.Sincerely,Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Was a good stay. Very clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, We hope to see you soon at the hotel again.Sincerely,Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Very comfortable. The suite was much smaller than it appears on line but it was very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, We hope to see you soon at the hotel again.Sincerely,Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our survey. We sincerely apologize that your stay did not go as planned. It is our mission to provide the type of service that keeps our guests coming back for more. We could have done better on this stay based on the issues you encountered. We hope that in the future you will give us another try.Sincerely,Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Had good breakfast options, Paris Baguette, was great. Hotel room was very nice and spacious for one person. I had no issues with any part of my stay, everything no went great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, We hope to see you soon at the hotel again.Sincerely,Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, We hope to see you soon at the hotel again.Sincerely,Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
We had a great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, We hope to see you soon at the hotel again.Sincerely,Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, We hope to see you soon at the hotel again.Sincerely,Management