Note fondée sur 554 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Laval
Publié le 11 nov. 2022 sur Expedia
Acceuil très limite, pas de sourire comme si on dérangeait. La chambre est grande et bien équipée mais dans la salle de bain, seulement 2 serviettes , pas de serviette à main, pas de tapis de bain.Le lendemain matin, le personnel n’avait pas la clé pour ouvrir salle de déjeuner donc pas de café, pas de déjeuner, pas d’excuses.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Good decorations, good breakfast!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par fd, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay!
par un voyageur
Te mijden
Publié le 15 août 2024 sur HotelsDe ontvangst was in mineur. Wij hebben al veel rondgereisd in de VS en hebben altijd een kopij van onze reispassen bij voor de hotelier. Iedereen vond dit heel tof, maar deze stond erop de originele te zien. Tevens werd een borg aangerekend . Dit terwijl we een vuile matras hadden en een dekbed waar al een gat in was. Voor de rest was er een zeer slechte isolatie. Het hotel ligt aan een heel drukke baan. Het ontbijt was ook ondermaats. Er was zelfs geen jam aanwezig. Het personeel sprak amper Engels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par fd, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par fd, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Faiza, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know about your stay!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
New property in an area that is accessible to several restaurants and shopping.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par fd, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay!
par un voyageur de Bridgeville
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par fd, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay!
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Front desk staff is cold; could not care whether the person will stay or not…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Faiza, Gestion de l’hôtel
Good morning Mr. Beattie,We deeply apologize for the inconvenience this may have cause your stay with us! We appreciate the feedback and we will definitely work on the appearance of the front desk. To make sure everyone is welcomed without feeling uncomfortable.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Faiza, Gestion de l’hôtel
Thank you for your at the La Quinta Manassas Dulles Airport! We hope you enjoyed you stay! We also hope to see you in the near future!Have a wonderful day!
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024
Let me tell you that the facility looks really nice and clean overall, but all of the extra fees and holds should be mentioned because people need to be prepared, especially in this economy. It creates a hostile atmosphere between the guess and the receptionist that is totally unnecessary. Especially if there is someone else jumping into the conversation that's been taking place and adding to the frustration one is feeling at the moment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Faiza, Gestion de l’hôtel
Dear Ninoska Andujar,Thank you for taking the time and letting us know about your stay! First off I would like to apologize for the inconvenience. I have seen the security deposit listed on the expedia.com's website from our listing with them but when I checked; I did see it was not listed. I will work on getting that fixed.Hope you have a wonderful day!