Note fondée sur 52 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Akra Sorgun Tui Blue Sensatori, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback...
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Es war der beste Urlaub seit langem! Bestes Hotel, bester Service!! Alle super nett und zuvorkommend ! Wir kommen wieder :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Akra Sorgun, Gestion de l’hôtel
Sehr Geehrte Frau Jasmin,Zuerst möchten wir uns bei İhnen sehr bedanken, dass Sie İhre Erfahrungen mit uns hier auf diesem Plattform teilen und İhren İnput geben.Es freut uns sehr, Sie waehrend İhren Aufenthalt glücklich und zufrieden stellen konnten. Sehr gerne würden wir Sie in den kommenden Jahren wieder bei uns begrüssen und İhre Erfahrungen auf allen Ebenen weiterhin zu verbessern.Mit freundlichen Grüssen,Akra Sorgun Gaste Betreuung Team
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Akra Sorgun Tui Blue Sensatori, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback...
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Akra Sorgun Tui Blue Sensatori, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Beautiful property. Our room (family penthouse suite) was extremely clean and everything was new. The food was very good and fresh. Great activities for kids of all ages. It was not too crowded bc we went before the main vacation season.I would definitely recommend this place and would return there. I can't say anything negative.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Akra Sorgun, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for your fantastic review! We are extremely pleased that you are happy with the various facilities our hotel offers. We would be delighted to welcome you back to our hotel again.SincerelyAkra Sorgun Guest Experiences Team
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Otelin imkanları, temizliği, hizmet kalitesi, her şey mükemmeldi. Çocuk ve adult havuzun ve plajın ayrı olması çok iyiydi. Cumartesi konser veren grup, pazar geceki bohem parti etkinlikleri de çok iyiydi. Biz bayıldık. Herkes şiddetle tavsiye ederim.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Akra Sorgun, Gestion de l’hôtel
Merve Hanım,Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz. ,Sizleri aileniz ve sevdikleriniz ile tesisimizde tekrar ağırlamayı dört gözle bekliyoruz.Saygılarımızla.Akra Sorgun Misafir Deneyimleri Ekibi.
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
I really liked this resort. Really good for families with small children. Just wished they offered more entertainment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Akra Sorgun Tui Blue Sensatori, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing such a heartfelt review of your stay at Akra Sorgun. We are absolutely thrilled to hear that your family had the best holiday experience with us!Guest Experiences Team
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
Yemekler, sahil&deniz, hizmet kalitesi çok güzeldi. Personel eğitimli ve ilgiliydi. Sadece akşam eğlenceleri zayıftı.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Akra Sorgun Tui Blue Sensatori, Gestion de l’hôtel
Sayın Yusuf Bey,Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederiz, Misafir Deneyimleri Ekibi
par un voyageur
Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Guest Experiences Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for sharing your thoughts about your recent stay with us. We are thrilled to hear that you had an excellent holiday and that our team was able to make a positive impact on your experience.
par un voyageur
Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2024 par Akra Sorgun TUI Blue Sensatori, Gestion de l’hôtel
Değerli Misafirimiz, yorumunuz için teşekkür ederiz.Saygılarımızla UGUR URKMEZ Misafir İlişkileri Müdürü