Note fondée sur 864 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
I was on the 4th floor and I could really hear the street noice. I didn’t expect this from such a big and modern hotel. And then in the middle of the night a guy on the street was screaming his head out which was even more problematic ! My room was not super clean (floor)
My friend was given a room with was already occupied and woke the couple that was sleeping in it! There was only a small apology. No recognition of how bad this mistake was nor any compensation provided.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par reservations, Gestion de l’hôtel
I can completely understand your frustration and annoyance at the situation We appreciate your feedback as this has identified some key training areas for the hotel which has now been passed to the reception and housekeeping teams in order to ensure improvements are implemented.To apologise for the inconvenience when you are returning to Manchester please contact reservations and I will ensure you are given a discounted rate and a complimentary upgrade on arrival
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Bien
Publié le 3 avr. 2024 sur HotelsRien à redire sur l emplacement de l hôtel du service ou même de la chambre par contre au niveau de la salle de bain pas de vmc et surtout le plafond avec toutes ces cloques c est un peu dommage…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par reservations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your feedback as this has identified some key areas that we have referred to the engineers to rectify. We do hope to welcome you back in the future where you can experience the level of service that is indicative of Clayton Hotels
par un voyageur
Bel hôtel bien situé
Publié le 2 janv. 2024 sur HotelsSuper hôtel très bien situé dans Manchester avec de belles possibilités de restauration mais il manque quelques détails pour en faire un excellent hôtel… pas d’eau offerte, pas d’article de toilette ( coton, balm ou après shampooing…)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Aisha Roka, Gestion de l’hôtel
We appreciate the time you have taken to give us your feedback and we are delighted to hear your experience. We work hard in order to deliver an exceptional experience for our guest; your reviews are what make us improve, thanks for letting us know your thoughts.Thanks so much for choosing us.Looking forward to see you soon!Best Regards,
par un voyageur
Publié le 26 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2022 par Jason, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to post a rating online.
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par reservations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your lovely feedback and we hope to welcome you back to the hotel in the near future
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par reservations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your lovely feedback and we hope to welcome you back to the hotel in the near future
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par reservations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your lovely feedback and we hope to welcome you back to the hotel in the near future
par un voyageur
Nice place, shame about the music
Publié le 11 oct. 2024 sur HotelsReally nice hotel with great staff. Just had a nightclub downstairs so relaxing at night wasn’t possible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par reservations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and your lovely comments. We appreciate your feedback and will ask our maintenance team to double check the sound proofing to prevent external noise from disturbing guests
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par reservations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your feedback and we hope to welcome you back to the hotel in the near future