Note fondée sur 648 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par bruno

Publié le 24 déc. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2017 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your nice rating about your stay with us. We are glad you enjoyed your stay and that our facilities and service were to your satisfaction. We hope the Extended Stay America will be your first choice every time you visit this area. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur de Québec

Agréable séjour

Publié le 9 août 2013 sur Hotels
Tout était très bien. Rien à dire de négatif.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Nice stay …. A little outdated .. Change color of halls and rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par management, Gestion de l’hôtel
Hi Richardso happy to hear you enjoy your stay with us.We hope to see you again soonThank you.,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Meh
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Luke, Thank you for choosing our hotel during your visit to our area. We appreciate your review and apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope you will stay with us again so we can demonstrate our devotion to exceptional experiences. Thank you once more for taking the time to leave your review.Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
The facility was "OK". Nice bed and bathroom. No daily maid service Faclity was clean, but worn
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par management, Gestion de l’hôtel
We appreciate your businessThank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par management, Gestion de l’hôtel
We appreciate your businessWe hope to see you again soonThank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Hi Jose. We are grateful that you enjoy your time with us. Hopping you will get back soon. Thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par management, Gestion de l’hôtel
We appreciate your businessThank you.
3 sur 5
par un voyageur

Very basic- over priced gor what it is

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
It worked as a place to sleep but the fact there is a kitchen and zero supplies to warm something in microwave or drink out of a cup- pretty poor service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer, Thank you for taking the time to connect with us about your time at our hotel. It is great to know you were pleased with the majority of your visit. However, we regret that your stay was anything other than perfect. We are sorry for not meeting your expectations regarding the dishware policy. Cooking and dining packs are available for purchase. These details are posted on our website so guests can have this information before booking with us. We will share your feedback with our front desk staff to ensure we communicate our services and amenities during guest arrivals. We hope to host you again whenever your travels bring you back to the area.Sincerely,Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Check In was easy and the rep at the counter was polite and knowledgeable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer L., Thank you for your feedback. We are delighted that your check-in process was smooth and that our front desk representative was polite and knowledgeable. Providing excellent service is our priority, and it’s gratifying to know that we met your expectations in this regard. We look forward to welcoming you back.Sincerely,Hotel Management