Note fondée sur 893 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2023 sur Hotels
Hôtel bien situé près de la sortie d’autoroute. Confort de la chambre très bien surtout pour le prix. Bien supérieur à ce qu’on peut espérer d’une chambre a ce bas prix. Petit déjeuner rudimentaire, mais fait pas oublier que ce n’est pas un resto.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par dionne, Gestion de l’hôtel
¡Gracias por sus comentarios, apreciamos que se quede con nosotros!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2023 sur Expedia
The cleanliness is appalling, the breakfast is disappointing. they charged me fees for my dog, information not specified on the site
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Louise,At the outset, thank you for staying at our property. It is very disappointing to note your displeasure with the stay due to the mismatches to your expectations. My apologies for the inconvenience but will investigate and consider actions on priority. We take guest feedback quite seriously towards continuous improvement. I request your understanding and consideration to visit again.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2022 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2022 par D, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate you staying with us
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2022 sur Expedia
´
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2022 par D, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate you staying us!
4 sur 5
par un voyageur

Bien sauf le petit déjeuner

Publié le 23 juill. 2022 sur Hotels
Parfait pour une nuit. Lit très confortable. Le petit déjeuner est vraiment lamentable: on nous donne un sac avec un yaourt, une bouteille d’eau et un petit sachet de gâteau apéro.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2022 par D, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate you staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024
The remodel will be great when done.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your patience and understanding! We're excited about the remodel too and appreciate your positive outlook. We can't wait for you to experience all the improvements when they're complete. We hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

No

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Couldntcheck in never stayed bc it has to be done online and the room was booked incorrectly and no service at all to help the answer we got was "go online". We never stayed and I am not paying. If you charge me I will sue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,"Apologies for the inconvenience. It looks like there was a problem with the online check-in process. We would like to address this matter urgently. Please reach out to our customer service team so we can assist you further."Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're glad you had an okay stay but regret that we didn't fully meet your expectations. We'll work on improving our services to provide a better experience next time."Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
We had 5 rooms. All were terribly dirty! Avoid this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,"Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry to hear about the cleanliness issues and will address them with our team immediately."Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager