Note fondée sur 374 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2018 sur Hotels
L'hôtel était très bien, tres bon accueil, chambre agréable et propre, très calme, bon petit déjeuner.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Awful!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Property is older, rooms need fresh coat of paint. If you just need a bed for the night at low rate, this place is OK.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Friendly staff.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Staff was rude. Told there was breakfast then just coffee and juice after I talked the clerk into unlocking the lobby at 9 am. Took an act of Congress to get WiFi password
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
It was quite literally impossible to stay there overnight due to the absolute filth of the motel. Despite immediately checking back out, we were refused a refund due to it being over 10 minutes since check in. The state of this place is genuinely concerning.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Questionable stay

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
I had to clean the bathroom. The refrigerator didn’t work and they keep the outside lights on all night. Didn’t know I was going to have to give a $20 cash deposit to stay a night. Mold in the room