Note fondée sur 8 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
50 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2020 sur Hotels
Good service, very comfortable, clean.
5 sur 5
par un voyageur

Einfach Toll

Publié le 15 nov. 2019 sur Hotels
Tolles Hotel und die Gastgeber sind sehr aufmerksam und hilfsbereit. Ebenso auch beim organisieren von trip's Vielen dank
5 sur 5
par un voyageur

Quiet and cosy

Publié le 22 août 2019 sur Hotels
I have been staying here while relocating to Mandalay and I have had a lovely time. At times it is so quiet, I felt I was at the Overlook Hotel although it certainly picks up midweek. I had a room with a view which was very advantageous watching the storms across the mountain and the staff go out of there way to be courteous and helpful. I enjoyed it so much, I extended my stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2019 par Soe Lin Aung - Sales & Marketing Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your precious time to write and share your experience with us.We are delighted that you enjoyed your stay with us and it was our pleasure to be at your service.Thank you once again for choosing to stay with us. It has been our joy and privilege to serve you. Kind Regards, Soe Lin Aung Sales & Marketing Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 janv. 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Wien

Etwas entlegenes Hotel

Publié le 7 déc. 2017 sur Expedia
Pour : Sauberkeit und Freundlichkeit des Personals.
Emplacement : Hotel am Stadtrand. In der Umgebing gibt es wenig zu sehen und einzukaufen. Einige Stände mit Garkücken.
Das Hotel ist etwas vom Zentrum entlegen. Zur Zeit unseres Aufenthaltes (12/2017) fanden umfangreiche BauRbeiten statt die auch noch länger andauern dürften, dem etsprechend Lörm zw. 09:00 und 17:00 Uhr. Das Personal ist sehr freundlich und bemüht, Frühstück ist ok aber sticht nicht hervor, Im Hotel können kostenlos Fahrräder ausgeborgt werden.
4 sur 5
par SATOSHI

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 nov. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Best Hotel in Mandalay!

Publié le 23 oct. 2016 sur Hotels
Great staff, great hotel, everyone tried their best to make it the best stay for the guests. HIGHLY RECOMMENDED!
2 sur 5
par un voyageur

Very bad location and sevrice

Publié le 21 oct. 2016 sur Hotels
I think this is the worst stay in Mandalay. The hotel Location os far away center and take only 10mins taxi (8000kyats),compare to central go to U pein bridge only 18000 (1hour) why staff tell us this is suitable price. We waited around 30mins check in.we booked one king size bed then they give us twins bed ,we spend more time change room..only breadfast ok .We pay by visa card already by hotels .com but we need to pay after check in.we don”t understand .we rejected and told hotel staff pay already . We totally not recommend this hotel hazel. Dont just look pic beautiiful.the hotel soft facilities totally not equal to 4 Star . This is our bad experience .