Note fondée sur 44 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de belgique

bien

Publié le 19 nov. 2016 sur Hotels
Pas mal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2019 par Ms.Khaing, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for taking to leave such detailed feedback following your stay with us.We are looking forward welcome you back soon. Best Regards Ms.Khaing Front Office Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2019 par Ms.Khaing, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for taking to leave such detailed feedback following your stay with us.We are looking forward welcome you back soon. Best Regards Ms.Khaing Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2019 sur Expedia
บริการห้องพัก รถบริการท่องเที่ยว ดีมาก ห้องสะอาด ดีเลย :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2019 par Ms.Khaing, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Greetings from Yuan Sheng Hotel,Mandalay.Thank you for taking time to write review . We are try the best service for our guest. Thank You Khaing
5 sur 5
par un voyageur

Hyvä hintalaatusuhde

Publié le 14 févr. 2019 sur Hotels
Hyvä hintalaatusuhde. Hotelli yllätti laadukkuudellaan. Vain huoneen äänekäs ilmastointi häiritsi. Erittäin suositeltava vaihtoehto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2019 par Ms.Khaing, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for taking to leave such detailed feedback following your stay with us. We are looking forward welcome you back soon.
1 sur 5
par un voyageur de Bangkok

Publié le 25 juill. 2018 sur Expedia
อาหารไม่อร่อย,ห้องก็เล็ก,ของหายไม่ได้คืน จองไว้สองคืน18-19 กรกฎา 2018 เข้าพัก 18 อีกวันนึงเราขอเลื่อนมาเป็น 23 ตอนแรกบอกว่าได้ พอกลับมาก็ไม่ได้แล้ว เราก็เลย เสียตังค์ฟรีและเสียความรู้สึกมาก ดิฉันจะไม่มาและจะไม่แนะนำโรงแรมนี้อีกค่ะ
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2018 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for your booking with us. Your booking is 02Night. But you stay one night. We are not refund your money because booking policy. Thant's why! Thank You
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Australia

Good position and reasonable price

Publié le 3 mars 2018 sur Expedia
Right in the gold leaf making district.Roof top garden for reasonable breakfast, free cocktail at 6.30 pm and a free puppet show at 8.30pm.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2019 par Ms.Khaing, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for taking to leave such detailed feedback following your stay with us. We are looking forward welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2018 sur Hotels
อยู่ใจกลางเมือง เดินไปใกล้ๆ มีร้านอาหารไทย ช่วยแบ่งเบาเส้นหมี่ ข้าวผัด ต้องกินประจำ
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2018 par Khaing, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for taking to leave such detailed feedback following your stay with us.We are looking forward welcome you back soon. Best Regards Ms.Khaing Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur de Friedrichshafen

Publié le 6 déc. 2017 sur Expedia
Nettes Hotel sehr freundliches Personal. In der Nähe gibt es auch ein paar nette Restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2019 par Ms.Khaing, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for taking to leave such detailed feedback following your stay with us.We are looking forward welcome you back soon. Best Regards Ms.Khaing Front Office Manager
3 sur 5
par Cristiane

Muito mais ou menos!

Publié le 17 nov. 2017 sur Hotels
O hotel tem uma boa estrutura e ótimos funcionários mas é muito bagunçado e com muita coisa muito improvisada.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2019 par Ms.Khaing, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for taking to leave such detailed feedback following your stay with us.We are looking forward welcome you back soon. Best Regards Ms.Khaing Front Office Manager
2 sur 5
par Yaacov

Very poor.

Publié le 19 avr. 2017 sur Hotels
The room was very noisy, there was an engine that work all night .the bathroom was not cleen . The promis a brackfast bit when we enter the dirty room that should be the place serving good very thing was like a mass .we approach to the diner room to eat something before flight at 6:30 am but nothing left so we left the hotel without breakfast. We ask the redaction to help us to control the air condition, but nobody came. Last word- don't go to this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2019 par Ms.Khaing, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for taking to leave such detailed feedback following your stay with us.We are looking forward welcome you back soon. Best Regards Ms.Khaing Front Office Manager