Note fondée sur 24 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 avr. 2022 sur Expedia
猿が遊びに来ました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2022 par Benedict Mndala -General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback which we value so much. Monkeys are unique spot of our location you can look forward to during your next visit. We look forward to welcoming you back again soon.
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2022 sur Expedia
par un voyageur de UK
Publié le 4 janv. 2021 sur Expedia
Nkopola is beautiful only we didnt have to stay there. Expedia cancelled our booking the day we were meant to check in. We are very disappointed. Left us stranded. We rmailed to be refunded no reponse up to now.
par un voyageur
Publié le 26 mai 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2020 sur Expedia
Room service was slow. one time l waited for over an hour and a half for my dinner to be delivered to my room.
was told that breakfast was served from 6.30am but this was not so. aT 6.30 AM the staff would still be busy bringing foof from the kitchen. This was inconviniencing as l had early morning starts.
When l checked out on the 12th of February, l asked for my invoice to be sent to me by email. Up to now the invoice has not be sent
par un voyageur
Publié le 1 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2019 sur Hotels
Overall dissapointing considering the cost of this hotel