Note fondée sur 886 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Conrad Manila, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for the awesome 10* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely, Fabio BertoGeneral Manager
par un voyageur
Très bon hotel
Publié le 1 janv. 2020 sur Hotels1 nuit passé en attendant le départ sur El Nido. Hotel de très bonne qualité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Laurent Boisdron, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Stéphan,
We are elated to learn that you thoroughly enjoyed your most recent visit here at Conrad Manila. Kindly be assured that we have shared your feedback with our team, and that we look forward to your next visit.
Sincerely,
Laurent Boisdron
General Manager
par un voyageur
Party -Party !!!
Publié le 30 août 2019 sur HotelsFirst stay at Conrad.
Met the expectation for the rating and Price (preventive Maintenance on electrical socket should be done !!!)
Nice complex. Nice swimming pool and aera.
Stayed in large room (living room + bedroom).
Room service very Ok and good value and quality for the food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par Laurent Boisdron, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear arnaud,
We are delighted to receive your kind words and learn that you enjoyed your most recent visit. Kindly be assured that we have shared your feedback with our team, to help continuously inspire us in our daily tasks. We look forward to welcoming you again soon!
par un voyageur
Excellent
Publié le 21 mai 2019 sur HotelsLe personnel est super, très souriant.
Leur réactivité est impressionnante.
Le Conrad est un excellent hôtel, une qualité de service incomparable.
Dommage que le wifi sois payant, vu le prix de la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2019 par General Manager Laurent Boisdron, Gestion de l’hôtel
Dear Raphael,
Thank you for taking the time to provide us with your invaluable feedback. We are pleased to share that complimentary WiFi connection is available in all of the hotel's public areas and also for Hilton Honors members. We hope to welcome you again soon.
Sincerely,
Laurent Boisdron
General Manager
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Conrad Manila, Gestion de l’hôtel
Dear Christian, Thank you for your perfect 10* rating. We hope to welcome you again soon. Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Excellent Hotel. Outstanding customer service. I commend everyone especially our Brasserie server JC, our room service staff Celine and the security Phillip who was very helpful and always welcome us with a smile.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Conrad Manila, Gestion de l’hôtel
Dear Ryan, Thank you for your awesome feedback. We are delighted to know that you enjoyed your recent stay at Conrad Manila. We look forward to welcoming you back to the hotel soon. Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Conrad Manila, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your awesome 10* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
par un voyageur de Burlington
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Great service with a smile. The room service à la cart meal ordered at 2:00 AM in the morning (after a 1:00 AM arrival) was far above expectation for quality, presentation and timeliness. Our quality “go-to” option for any layover in Manila NAIA Airport. See you there next time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Conrad Manila, Gestion de l’hôtel
Dear Christopher,Thank you for your awesome feedback. We look forward to welcoming you back to the hotel soon. Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Food was good and all the staff are nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Conrad Manila, Gestion de l’hôtel
Dear Phoebe Mae,Thank you for your great feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Staff are accomodating and whole property is well taken care off. They assist us nicely.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Conrad Manila, Gestion de l’hôtel
Dear Pauline,Thank you for your great feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager