Note fondée sur 443 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Paris
Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
very attentive service, decent price, excellnt food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Grand Hyatt Manila, Gestion de l’hôtel
Good day, Thomas! Thank you for your kind words. We are glad that you had an excellent stay experience with us, the highlights of which were the service and food selections. We look forward to welcoming you back on your next visit. Wishing you a grand day ahead!
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Grand Hyatt Manila, Gestion de l’hôtel
Good day, Eric! Thank you for your rating. We look forward to welcoming you back on your next visit. Wishing you a grand day ahead!
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2023 par Grand Hyatt Manila, Gestion de l’hôtel
Good day, Audric! Thank you for your 10-star rating. We look forward to welcoming you back on your next visit. Wishing you a grand day ahead!
par un voyageur
1 nuits au Top
Publié le 26 sept. 2023 sur Hotels1 nuits sur place, donc pas d’avis sur la totalité des produits proposés.
Cependant la chambre impeccable, la literie hyper confort.
Les grandes bouteilles d’eau sont les bienvenues.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2023 par Grand Hyatt Manila, Gestion de l’hôtel
Good day, Patrick! Thank you for your 10-star rating, the highlights of which were the service and the amenities. We look forward to welcoming you back on your next visit. Wishing you a grand day ahead!
par un voyageur
Aux petits soins et attentionnés
Publié le 23 févr. 2020 sur HotelsTrès bel hôtel avec de belles prestations et personnel au petit soins.
Le service club propose une réception particulière, avec un service repas compris (matin, midi et soir) ainsi que les collations
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2020 par Christine C, Gestion de l’hôtel
Thank you for the glowing review, Rafik. We’re glad that your visit at Grand Hyatt Manila went smoothly. Our team works hard to provide each guest a grand experience, and we’re happy to hear we delivered. Hope to see you again soon!
par un voyageur
super juste pas,de chance avec ces enirmes groupes
Publié le 9 févr. 2020 sur HotelsSuperbe hotel, juste tres bruyant a cause d un nombre enorme de jeunes pour une fete qui sautent et courent et je ne sais pas quoi en rentrant de leur fete de bal. Devoir attendre 20 minutes pour aller petit dejeuner tellement il y a de mobde ce n est du jamais vu !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2020 par Christine C, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us, Ms. Vanessa. We appreciate your honest review and we are glad you enjoyed the amenities at Grand Hyatt Manila.
Rest assured, we have relayed your concern to the appropriate department for their review. Should you have additional feedback, feel free to send us a message.
We look forward to warmly welcoming you back to Grand Hyatt Manila.
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2019 par Christine C, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us, Emmanuel. We are glad you had a pleasant stay at Grand Hyatt Manila. Should you have additional feedback on how we can further improve your guest experience, feel free to send us a message.
par un voyageur de GENEVE
Très bel hotel, personnels excellent
Publié le 16 juin 2018 sur ExpediaTrès dècu que le SPA ne soit pas encore ouvert car c'était un de nos critères de selection, vu notre très court séjour, nous aurions voulu pouvoir profiter des soins ( massages, drainages, etc...) sinon rien à dire , très bonne qualité, parfois Air conditionné trop fort, mais sinon structures et personnels au top
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Grand Hyatt Manila, Gestion de l’hôtel
Good day, Suzuki! Thank you for your 5-star rating. We look forward to welcoming you back on your next visit. Wishing you a grand day ahead!
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Property and facility is amazing - well kept. Dining selection is not as grand as other top tier hotel I have stayed in. Food was good and decent no complain there’s. Just not as extensive selection for buffet. Staff was super friendly and amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Grand Hyatt Manila, Gestion de l’hôtel
Good day, Osmando! Thank you for your kind words. We are glad that you had an excellent stay experience with us, the highlights of which were the food selections, the amenities and the service. We look forward to welcoming you back on your next visit. Wishing you a grand day ahead!