Note fondée sur 55 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2019 sur Expedia
Quartier très encombré. Difficile pour circuler. Service de chambre laisse à désirer, oublie de remettre et même de faire la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2019 par Hotel Lucky Chinatown, Gestion de l’hôtel
Warm greetings from Hotel Lucky Chinatown! Thank you for staying with us, and we are grateful as well for sharing your feedback on your recent visit. We truly appreciate your effort in giving your comments as we deem all these important in continuing to improve our brand. Through your valuable feedback, we are able to determine the aspects we are good at, and the areas of concern that we need to look into and give immediate attention and action. Thank you again and we look forward to welcome you back here at Hotel Lucky Chinatown.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Great staff. Conveniently located to main attractions. Many dining options. I booked this hotel for my parents who have mobility issues so they could experience Binondo and they were not disappointed.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
A lot of food selection as there is a mall beside the hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
AC was nice, first Night no hot water second Night had hot water.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
Love it
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Minus the convenience of the location, the hotel itself was very disappointing. Stained rugs in the lobby and in the room, stained side bench in the room, no towels , broken desk lamp. I don’t think it’s fair for me to blame it on the staff but I have a feeling it is just poor management. Comfortable with the fact that their location offers the best in the area and so there’s not much effort in being able to provide a cleaner , more pleasurable hotel stay. I have always stayed in hotels during my travels and this one definitely did not meet my expectations even when comparing it to the other hotels of the same type category.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 avr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
Clean but no smart TV