Note fondée sur 179 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par Hotel Rembrandt, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review. we hope to see you again in the future. Stay safe!
4 sur 5
par un voyageur de Barrigada

Publié le 14 mars 2022 sur Expedia
The staff and service were super awesome, but the carpet in the room was very dirty and the hot water in the shower was not consistent, turning hot to cold during showers. but other than that it was a pleasant stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mars 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de Miami

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2021 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 1 oct. 2020 sur Hotels
Rembrandt is not how it used to be. It's like a war zone now with all the restrictions and the main door of the hotel locked with very few staffs. I hope it will return to its nice and cozy atmosphere very soon.
2 sur 5
par un voyageur

Room condition

Publié le 6 août 2020 sur Hotels
Room is hot, AC not cooling well. No free water when you get there and cr smells like someone had smoke in there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2020 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
We deeply apologize for the inconvenience you have encountered with us. We will investigate your complaint to ensure that it will not happen again to any of our guest. Should you consider us in the future, we would like to offer an upgraded accommodation and a freebie.
2 sur 5
par un voyageur

Wifi is very bad!!!

Publié le 12 mars 2020 sur Hotels
I was so disappointed specifically their wifi was so bad. Called the front desk so many times for help but they couldn’t resolve it.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2020 sur Expedia