Note fondée sur 200 évaluations de clients
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3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 27 mars 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2020 sur Expedia
par bernard de habere lullin. en france
note 3/10
Publié le 22 sept. 2015 sur Hotelsun séjour agréable , dommage que cet hôtel n'ai aucune fenêtre, on se sent vraiment prisonnier mais pour le prix il ne faut pas se plaindre dans l'ensemble
par un voyageur
Not good
Publié le 4 févr. 2024 sur HotelsRoom smelt of cigarettes, air conditioning control no where to be found and room 103 is the noisiest room I’ve ever stayed on a sogo rotunda, very disappointing
par un voyageur de Salinas
Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Jojo, Gestion de l’hôtel
Dear Alvin,I am so glad to hear that we were able to offer you a refuge from your busy schedule. Looking forward to welcoming you back soon.Thank you.JojoHotel Manager
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Jojo, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan,I am so glad to hear that we were able to offer you a refuge from your busy schedule. Looking forward to welcoming you back soon.Thank you.JojoHotel Manager
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2023 sur Hotels
So clean so good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Jojo, Gestion de l’hôtel
Dear Shane,I am so glad to hear that we were able to offer you a refuge from your busy schedule. Looking forward to welcoming you back soon.Thank you.JojoHotel Manager
par un voyageur
Publié le 25 août 2023 sur Expedia
The service Crews are good except the incident of the security guard dealing with taxi driver to drive us from hotel to MOA for 400 pesos which is double price from the standard metered taxi. Upon leaving the hotel, the taxi driver gave the Kuya guard 50pesos and said it's for the parking. The hotel is in renovation, that's why I think, the place was not so clean. The food was also ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2023 par Jojo, Gestion de l’hôtel
Dear Hilda, I hope this finds you well, I have given your feedback to the personnel concerned and we will take corrective actions. I apologize for this bad experience. This is very disappointing to hear, please let me know if you want to discuss this personally. My email address is pasayrotonda.hm@hotelsogo.com. We do hope you give us another chance to make it up to you.Sincerely,JojoHotel Manager
par un voyageur
Poor check in experience
Publié le 12 juill. 2023 sur HotelsI was made to wait for an hour to check in despite the room being paid for already. This after a very long international flight. I also asked for a food menu so I can order food whilst waiting but I was told it is only in the room so need to wait till I get checked in. Very disappointing check in experience