Note fondée sur 37 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
42 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

A déconseiller fortement

Publié le 25 mars 2017 sur Expedia
Pour : RIEN
Contre : tout
Emplacement : moche très très moche
petite chambre sans fenêtre au-dessus de garages...pas agréable du tout...quartier très bruant et très pollué
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
A quiet hotel with good privacy and pleasant staff. The food is good. I would book to stay there again, no problem.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par EVA, Gestion de l’hôtel
Your review is much appreciated and we thank you for it. We're thrilled to know that you had a great time and found our accommodations comfortable. We can't wait to have you back in the future!From:Hotel Sogo Management – Malibay branchPlease contact us : 0968-213-5129
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
I reserved the hotel so I could get some rest after a long flight then I arrived in the hotel the next day I booked it, but when I get there I still have to wait for my Room to get cleaned and ready, After that they took me to the room that has no keycard , No keys And has 3 different locks that are all broken I asked the staff to change my room they did after a long time waiting. I have to keep asking for an update as the staff won’t bother ,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mai 2021 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Comfortable hotel

Publié le 4 mars 2021 sur Hotels
I had to isolate so it wasn’t for leisure, but comfortable stay
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2020 sur Expedia
The property is clean as claimed. However, the hallway by the elevator smells with cigarette. Rooms are filled with ash trays (3 in our room) when the hotel is supposedly non-smoking. Hallways and stairs are narrow. The air condition in the two rooms we occupied are very loud. They are louder than the television.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2019 sur Expedia
It was all good. Really. Food prices were very reasonable. Ceasar salad was excellent. All room orders were delivered quickly. Room setup was very romantic.