Note fondée sur 122 évaluations de clients

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3,5 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par Charles

moyen

Publié le 4 juin 2017 sur Hotels
agréable
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mars 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2019 sur Expedia
Das Hotel hats gebrannt! Keine hat um die Gäste gekummert!! Wir werden Icon Hotel nicht weiter empfehlen, wir haben nur Negative sachen erlebt!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2019 par Joey M. Flores, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Mam , Thank for your review at Icon Hotel Timog. We apologize for the inconvenience you experienced. We hope we can make it up to you the next time around.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2019 sur Expedia
Wir haben Feuer in diesem Hotel erlebt! Es gibts auch nur negative zu erzählen. Ins gesamt werde ich diese Icon Hotel in Manila oder Quezon City nicht empfehlen!!
3 sur 5
par un voyageur

useless app hotels.com

Publié le 28 janv. 2019 sur Hotels
I was going to stay one night on Jan 222-23 but the hotel was closed due to fire. I sent emails to Hotels.com to ask for the way for imbursement but they havent been responding my emails. Now I am back to my country but I feel angry about the attitudeof hotels.com
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2019 par Joey M. Flores, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Mam , Thank for your review at Icon Hotel Timog. We apologize for the inconvenience you experienced. We hope we can make it up to you the next time around.
4 sur 5
par un voyageur de San Pedro

Publié le 23 janv. 2019 sur Expedia
like: location dislike: elevator is slow, pool place is not safe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par Joey M. Flores, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Mam, Thank you for your stay. And we apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We hope we can make it up to you the next time around.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2019 par Joey M. Flores, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Mam, Thank you for your excellent review during your stay. We look forward to welcome you again at Icon Hotel Timog. Have a wonderful week ahead.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2019 par Joey M. Flores, Gestion de l’hôtel
Dear Sir Esko, Thank you for your review during your stay. We look forward to welcome you again at Icon Hotel Timog. Have a wonderful week ahead.
5 sur 5
par un voyageur

The best ICON HOTEL

Publié le 11 janv. 2019 sur Hotels
Amazing stay with ICON HOTEL.staff were all accomodating with all smile in their faces..we did enjoy the indoor pool as well!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2019 par Joey M. Flores, Gestion de l’hôtel
Dear Mam Maria, Thank you for your excellent review during your stay at Icon Hotel Timog. I am glad to know that you had an amazing stay with us and you enjoyed our indoor pool. This is really one of the things we try to maintain in our property.We look forward to welcome you again at Icon Hotel Timog. Have a wonderful week ahead.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2019 sur Expedia
Advertise a pool. Dank small and shallow. Wouldn’t even fly as a kiddie pool. No windows in the bedrooms. No regular housekeeping; by guest request only.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2019 par Joey M. Flores, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Mam, Thank you for your stay. And we apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We hope we can make it up to you the next time around.