Note fondée sur 20 évaluations de clients

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3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2022 sur Hotels
La chambre ne concordait pas avec les photos et le wifi ne fonctionnait pas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2022 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Bonjour, Luc! Nous sommes tristes de voir que vous n'êtes pas satisfait de nos services. Soyez assuré que nous nous efforcerons jour et nuit de vous garantir un séjour confortable à l'avenir. Cordialement, Lisa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Angelie! We are pleased to know you had an awesome stay with us. Your precious words of appreciation meant a lot to us, hope to serve even better soon. Regards, Barbara
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Apologies for the inconvenience caused, Jenelyn! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Joey
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Comfy and friendly hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Romel! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2023 sur Expedia
Very nice will comebck again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hey, Roselyn! Your review made our day. Reviews like yours are what keeps us going the extra mile to serve better in the future. Regards, Eva
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2023 par Rosy, Gestion de l’hôtel
Hi, Mildred! Happy to hear that you admire our services. We look forward to serving you soon. Regards, Rosy
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2022 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Changgoo! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
3 sur 5
par un voyageur

A big family stayed for 1 night only

Publié le 25 juill. 2022 sur Hotels
We had a penthouse for 6 people which was on the 5th floor sadly there was no elevator so everytime we went out the hotel we had to take lots of flights of stairs. Taking our bags downstairs was also a test of our strenght. We had to ask for a soap in the toilet because there was none when we arrived but the staff were quick enough to provide. The bathroom door made a loud sound everytime someone opened it which means that we did not have a good sleep since we were 8 people (we had 2 family members joined us and we had to pay 500pesos each for them). We booked the room for 6 people in the beginning but we only had 2 glasses in the room. This hotel is not recommended for those who have defficulty in going up and down the many flight of stairs and those who have lots of travel baggages. Otherwise, make it sure that you will get a room in the firts floors.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Jocelyn! We are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Amelia.