Note fondée sur 9 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
2,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Passable
Publié le 25 sept. 2019 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 12 févr. 2020 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2018 sur Expedia
The place was just simple,basic things was provided but I hope they will make it sure it was clean enough. When I arrived there is smells that I can't describe ,small flies flying everywhere at the balcony there's a left ciragette and ripped curtains. I hope they
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2018 sur Hotels
You cant use the pool and no one advice me about that until i checked in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2018 par Arad, Gestion de l’hôtel
we have no pool under amenities
par un voyageur
Publié le 23 mai 2018 sur Hotels
par un voyageur
Keep looking for better
Publié le 20 mai 2018 sur HotelsNot able to use the swimming pool Saturday or Sunday. Traffic in and out is the worst, takes a long time to go just a few feet. Unable to reach anyone with the number provided. Not very comfortable. The cleaner came in yesterday and did a good job cleaning. Keep looking for better.
par un voyageur
Publié le 4 mai 2018 sur Hotels
pool access is php 100/person. outdated room. aircon not cool enough. super strict at the property cant use slr to take photos. no offense to the owner. needs to update the information stated on the advertisement.
par un voyageur de 日本
オナー最悪
Publié le 22 avr. 2018 sur Expedia
Pour : 雇われスタッフは親切でした
Contre : オナーの態度!シャワー!清潔感!
Emplacement : まあまあ!
立地 スタッフまあまあよいが! 清潔感は余り無く シャワーが出ない! なんといっても オナーがかなりいい加減で最悪! 部屋変えてもらったのですが 客室エコノミーとスーペリア自分で間違えといて 荷物の移動だけでも大変だったのに何か迷惑かけましたか?と逆ギレされ本当最悪 何様ですかって感じでした
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Publié le 24 mars 2018 sur Expedia
Very accommodating staff! Our second time staying here & will definitely choose this hotel again..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2018 par Arad, Gestion de l’hôtel
Thanks