Note fondée sur 87 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2020 par reservations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. It is important to us.
Rest assured that we will continue to do an excellent service to all of our guests. We hope to welcome you back here at Red Hotel.
par un voyageur
very good except no ventilation
Publié le 13 déc. 2019 sur HotelsUnfortunately there is no ventilation (not even a window) in the room or the bathroom so it smells bad.
The rest is very good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2019 par alyssa, Gestion de l’hôtel
Hi Pirre, we apologize for any inconvenience this might have caused you. We thank you for your feedback and we will use this to improve our services, so when you come back you will have a better and more enjoyable stay. Thank you.
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2019 sur Expedia
Lors du check-in, la receptionniste me rassure que le choix de la chambre sera au calme, mais celle-ci se trouve au 11eme etage en face de l'ascenceur. Le receptionniste oublie de me remettre aussi le recu d'une caution de 1500pesos que j'ai du payer en arrivant;
Le coffre fort de la chambre ne se referme pas. Suite a ce probleme, j'appelle 3 fois par telephone la reception en laissant sonner au moins 3 minutes mais personne ne decroche. Je me rends alors a la reception en expliquant le probleme de la fermeture du coffre fort. La receptionniste me dit qu'elle va m'envoyer quelqu'un. Au final cette personne n'est jamais venue;
Il faut faire couler l'eau chaude au moins 5 minutes pour avoir de l'eau vraiment chaude;
Je me suis fait piquer par des bestioles durant mes deux nuits. J aurais du demander qu'on me change les draps apres la premiere nuit et qu on me desinfecte la chambre;
Le check-out a dure 25 minutes. Pourtant, j'ai directement signale mon depart aux housekeeper qui se trouvait a mon etage. La receptionniste me fait signer un recu pour dire que j ai bien recu ma caution de 1500pesos que je ne recois meme pas sur place. Au final, elle m explique que je recevrai ma caution dans un delai de 3 semaine sur mon compte car j'avais paye la caution par carte visa;
A part ca, l'hotel est tres bien situe, propre (meme si je me suis fais pique durant mes deux nuits), et le prix est tout a fait correcte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2019 par alyssa, Gestion de l’hôtel
Hi ,we apologize for any inconvenience this might have caused you. We would like to let you know that we are already investigating the incident and have called the attention of the concerned employees. We thank you for your feedback and we will use this to improve our services.
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
We waited 30 mins just to get checked in, when we arrived to the room there was no toiletries and towels, room has bugs and its dirty. Asked them twice for toiletries, they told us that they will send some and follow up so we waited but they never sent anything. We ended not taking a shower and just slept. They should have said they cant provide it so we didnt have to wait for so long.
We also waited 35 min just to get checked out. Staff was not friendly or accommodating.
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Cockroaches everywhere!!!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par reservations, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, We apologize for any inconvenience this might have caused you. Our team will strive to improve our services and amenities so we can give you a more relaxing and enjoyable stay when you come back .
par un voyageur de Edmonton
Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
Crowded, shifty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par reservations, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, We apologize for any inconvenience this might have caused you. Our team will strive to improve our services and amenities so we can give you a more relaxing and enjoyable stay when you come back .
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2024 sur Expedia
Staff are good surrounding around the area not safe so hard to get transportation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Red Hotel Reservation Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and taking time to review our property. For any concerns and suggestion, please feel free to directly contact us, we hope to have the opportunity to serve you better next time. Have a great day ahead and keep safe always.
par un voyageur
Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
Good ambiance
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Red Hotel Reservation Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your feedback! Rest assured that we will strive and continue to do excellent service for all our guests. We hope to welcome you back at RED Hotel!
par un voyageur
Publié le 23 mars 2024 sur Expedia
The aircon was leaking but the maintenance fixed it, overall was very good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Red Hotel Reservation Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for sharing a review of your recent experience. We thank you for your feedback and we will use this to improve our facilities and services. Have a great day ahead and keep safe always.
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Red Hotel Reservation Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and taking time to review our property. For any concerns and suggestion, please feel free to directly contact us, we hope to have the opportunity to serve you better next time. Have a great day ahead and keep safe always.