Note fondée sur 564 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par jean-francois

Tres bien pas de problem.

Publié le 28 sept. 2017 sur Hotels
Ceulement que le rebor de la salle de bain quand on prent la douche et trop petit et que l'eau va partout .si no rien a dire .
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 déc. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par jean-francois de London

Publié le 30 juin 2016 sur Hotels
Bien .
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Bordeaux

impeccable

Publié le 19 janv. 2015 sur Expedia
Pour : rapport qualité prix, emplacement, et personnel accueillant
Contre : pas de petit-déjeuner ni de restauration (il y a des superettes à côté)
Emplacement : bon quartier, proche de toutes commodités
propre, confortable, bonne literie et salle de bain nickel. emplacement proche de l'EDSA.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The front desk was very nice and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Jenn, Gestion de l’hôtel
Hi Yen,We are delighted that your recent stay has been memorable because of our front desk staff. We look forward to your next stay with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024
Place is really clean, toothbrush/water/slippers are not free. Towels so thin and almost worn out. They are out of stock of toothbrush (really)😂
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Jen, Gestion de l’hôtel
Hi Raul,We're glad to hear that our efforts to maintain a clean and welcoming environment were noticeable during your stay. We will take note of your concerns and rest assured that it will all be addressed promptly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Absolutely great service and clean except the bathroom tiles are seeping out some water
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Ira, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Arnalex,Greetings from Red Planet Quezon City Timog! Thank you very much for appreciating our great service and clean rooms.Rest assured that we are looking into the issue that you reported to ensure this doesn’t happen again.Thank you and we hope to see you again soon!Sincerely,Mirabel TorresDuty Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2024 par Ira, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Iralyn,Greetings from Red Planet Hotels!Thank you very much for the perfect review!We are delighted that you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!
3 sur 5
par un voyageur de Mississauga

Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
I didn’t like how they are so strict and unaccommodating when we checked in and my wife forgot her ID. My ID as the husband should be enough. They should have some room for consideration.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2024 par Jenn, Gestion de l’hôtel
Hi Mervin,Thank you for your recent stay and for sharing your experience with us. As safety and security is our top priority, we ensure that all guests coming in and out of the hotel are registered. We hope that this experience will not deter you from coming back. We look forward to serving you better! Best regards,Jenn SanjeDuty Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2024 sur Expedia
TV is not working
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Ira, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Cynthia,Greetings from Red Planet Hotels!Thank you for sharing your feedback and for bringing this to our attention. We apologize if you had a bad experience with the TV. Rest assured that we will look into this issue and resolve it promptly.We hope this will not deter you from coming back.Sincerely,Mirabel TorresDuty Manager