Note fondée sur 28 évaluations de clients

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3,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Horrible

Publié le 20 mars 2020 sur Hotels
Nous sommes présentés à l’hôtel à minuit arrivé sur place nous a demandé des certificats médicaux Yo nous a refusé l’entrée à l’hôtel nous avons payé pour rien et personne nous propose de remboursement vraiment une expérience horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2020 par Joe, Gestion de l’hôtel
Wir entschuldigen uns für die Unterbrechung. Wir verstehen, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Keine Sorge, wir arbeiten kontinuierlich daran, unseren Service zu verbessern, um sicherzustellen, dass Ihr nächster Aufenthalt bei uns angenehm ist. Grüße, Joe
4 sur 5
par un voyageur

Ok pour une nuit proche de gares routière

Publié le 16 mai 2019 sur Hotels
Chambre petite et propre ( mis à part quelques traces de cheveux par terre !!!), climatisation qui fait beaucoup de bruit! Personnel de l’accueil très serviable! En effet, 3 jours après avoir quitté l’hôtel, nous sommes revenus à la gare routière à 3h du matin, ayant un problème de taxi honnête, nous sommes allés les voir et ils nous ont commandé un Grab. Hôtel choisit car il était à côté de notre gare routière donc pour une nuit de transit Ça fait l’affaire !
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
I needed to catch a bus at 4:30 this was near the bus station. But a sketchy area and I saw a few rats and numerous cockroaches nearby, but not in the hotel. The worst part was online check in which stated, the room wasn’t available after they charged me. I went there in person and they did me right.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Apologies for the problems you had faced, Jonathan! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
Plenty cockroaches around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2023 par Noah, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear this, Jhon! Please consider the issue of cleanliness as an off case, as it is one of our highlights. Do give us a chance to host you again and we will make sure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Noah
2 sur 5
par un voyageur

残念

Publié le 2 mai 2022 sur Hotels
ラブホテルですね。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2022 par Jane, Gestion de l’hôtel
Hi, Yuji! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Jane!
2 sur 5
par un voyageur

Work From Home Not-Friendly (No WIFI Access)

Publié le 21 déc. 2021 sur Hotels
The initial plan was to stay here for 2 nights but the wifi was not working and I need that for work so I decided to just stay overnight. The cable tv connection is poor as you won't be able to watch well as there's this snow-like white while watching. The TV remote control is not working as well. I called several times in the lobby and even went there personally to hopefully improve the mentioned challenges but only the TV remote control was replaced. The cable TV connection was still poor and wifi connection didn't became available all through out. It was so disappointing! I won't stay here again.
5 sur 5
par un voyageur

Very convenient, clean and courteous staff...

Publié le 17 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2021 par Jane, Gestion de l’hôtel
We are happy to see you liked the stay, It will be great if you could spread the word among your circle. Have a pleasant day ahead. Regards, Jane!
4 sur 5
par un voyageur

Good no great

Publié le 29 juin 2021 sur Hotels
Good not great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2021 par Leo, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for sharing your feedback. We have cascaded the same to our concerned team to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Alex
4 sur 5
par un voyageur

It was ok

Publié le 29 juin 2021 sur Hotels
Just ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2021 par Dan, Gestion de l’hôtel
We are glad to see that you have rated us positively! Do give us more chances to enhance your experience with us. Regards, Dan
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2021 sur Expedia
Nothing beats a great customer service. Kudos Royale Parc Inn!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2021 par Gabi, Gestion de l’hôtel
Hi, that is what we like to hear from our valued guests. Do give us another opportunity to delight you again. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Gabriel!