Note fondée sur 31 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,7 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par Marianna, Gestion de l’hôtel
Dear Ahmed,Thank you for your great feedback. Have a nice weekend!Best regards,Marianna from SMARTments business
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Expedia
Air fan became noisy sometimes. but very good overall
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Marianna, Gestion de l’hôtel
Dear Shoji,thank you very much, see you next time!Best regards,Marianna
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
good place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par marianna, Gestion de l’hôtel
Dear Akram,thank you for your great feedback, have a nice weekend.Best regards,Marianna
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Marianna, Gestion de l’hôtel
Dear guangli,Thank you for your feedback, have a great weekend.Best regards,Marianna
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par Marianna, Gestion de l’hôtel
Dear Seung,Thank you for your great feedback. Have a nice weekend!Best regards,Marianna from SMARTments business
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2023 sur Expedia
Modern, leise und gut ausgestattet. Lediglich die Sauberkeit könnte noch gut verbessert werden, Bad war ok, eher die allgemeine Sauberkeit, z.b. Boden und Staub, besonders in den Ecken und unter dem Bett.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Marianna, Gestion de l’hôtel
Lieber Lukas,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für ein Feedback. Schön, dass Ihnen unsere Einrichtung gefallen hat.Dass die Sauberkeit nicht unserem Standard entsprach, tut uns sehr leid, Wir werden dies direkt intern weitergeben und wünschen einen guten Start in die neue Woche.Mit freundlichen Grüßen,Marianna von SMARTments business
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2023 sur Expedia
Should never be listed with hotels. All they do is tell you they're not a hotel nor us there aby service of any sort!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Marianna, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ofer, Thank you for taking the time to leave us a feedback. Unfortunately we cannot fully understand your poor rating. You informed us on site that it was a mistake on your part to book us, because you actually wanted to book a hotel and not a serviced apartment house. you also told us that everything in your room and our house was fine when you left. It is not okay to give us a bad review now because we are not a hotel. We wish you a nice rest of the week.Best regards,Marianna from SMARTments business
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2023 sur Expedia
schoon, strak interieur, alles aanwezig wat je voor een appartement nodig hebt. van pannen tot kleine dishwasher. prima voor elkaar voor de treinreiziger dichtbij centrum en station. Als ik ooit weer richting Mannheim ga, zou ik niet aarzelen dezelfde keus te doen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Marianna, Gestion de l’hôtel
Lieber Arthur,vielen Dank für ihr tolles Feedback, wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Marianna Ostuni