Note fondée sur 461 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Bien
par un voyageur
Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you so much for sharing your recent stay with us.
We are glad that you had a great time at our hotel and also zero complaints.
We strive to provide our guests with the best service and the most comfortable stay.
Kindly let us know if there are any suggestions for improvements.
You are welcome again.
Sincerely,
Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 16 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel.
It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focused to improve that.
Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement.
Looking forward to seeing you again.
Sincerely,
Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 3 févr. 2022 sur Expedia
Propreté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest
Thanks for stay at our hotel and great feedback by giving us a 5-star rating. Your rating is very much encouraging and motivating for our hotel & staff. When you are in the area again, I hope you will make us your first choice. We'll be here when you need us with another great stay that you' re sure to like again.
Sincerely
Hotel Manager
par un voyageur de uebec
Publié le 28 déc. 2019 sur Expedia
Le réfrigérateur et la machine à glace ne fonctionnait pas. Le tapis était déchiré et la propreté laissait à désirer. Qualité/prix vraiment trop élevé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2020 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Thanks for posting your feedback. We are sorry for you had an unpleasant experience during your stay. We are paying special attention to improving the cleanliness of the rooms. We have checked the amenities as observed by you and are continuously improving our room features. We look forward to seeing you again.
Sincerely
Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 4 mai 2019 sur Expedia
Excellent service.....................................................................................................................
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
It is really nice to note that you liked the stay and services at our hotel during your recent visit.
Glad to see your positive overall observations which shall definitely motivate us to serve our guests still better.
We look forward to welcoming you again soon!!!
Best Regards,
Hotel Manager.
par un voyageur
Déception.
Publié le 28 mars 2018 sur HotelsHotel vieux et mal propre. Facile de trouver mieux pour le prix.
par un voyageur de québec, canada
Chiens
Publié le 18 déc. 2017 sur Expedia
Contre : Pas de chiens
L’hôtel est bien, et lle personnel est gentil. Le seul hic, un gros hic : il accepte les chien dans la chambre. Je n’ai presque pas dormi car il y avai un gros berger allemand dans la chambre au dessus de nous a jappé une bonne parti de la nuit. L’hotel est bien mais à cause qu’ils acceptent les chiens, c’est sûr que je n’y retournerai pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2017 par webmaster, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
We are really very overwhelmed by the wonderful feedback for our hotel.and staff Your appreciation means lot to us. At the same time,we are really sorry for dog's bark because of which you could not sleep properly. We will make sure that this does not happen next time you visit us. Please visit us again & give us chance to serve you better.
Sincerely yours
Hotel Manager
par mickael
Publié le 10 avr. 2017 sur Hotels
Super qualites prix bon petit dejeuner chambres aurais besoin d un rajeunissement et un peu bruyant mais a se prix