Note fondée sur 893 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
1 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
Le gérant n’a pas voulu me rembourser ma dernière nuit non utilisé et aviser 48 hr avant sou pretexte que c’étais prépayer avec expedia. Très dèçu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Cameron, Gestion de l’hôtel
Nous nous excusons pour les inconvénients de votre séjour. Nous contacterons la direction de l'hôtel pour connaître les détails de votre problème.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 avr. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 avr. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
The property was rundown and needed some work. Especially the outside of the building was peeling and cracking. The inside rooms needed updating and the rugs were musty smelling. The door to the room was getting stuck and not locking easily. The windows were all stained. The parking lot needed to be repaved. Many pot holes. We were very disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear that. Did you talk to anyone at the front desk?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Staff are stellar ! Hotel itself is dated but bed comfy and I slept well .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Dated rooms, sliding door to balcony was basically inoperable. Too expensive for the quality of the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear that. Did you talk to anyone at the front desk?
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Room had mood smell, when arrived. Dehumidifier running in room. No other rooms available in hotel or elsewhere due to weekend events in area. Sprayed room with Fabreeze for some sense of comfort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear you had a bad experience. The dehydrators are put in most rooms near the pool.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
We came in very late..went to Chesney concert... fast check in very nice gentleman.. we were lol hungry do the snacks were nice.. wish yhere was something in the room to explain pool times,etc. Bathroom had no wash clothes or bath mat.. used 1 if 3 towls. Shower faucet leaking and curtain way too far out tried to keep it in the tub so wouldnt leak. Overall for short time there very nice and would come back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!