Note fondée sur 481 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024
Great
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024
Great location and boat ramp
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
We had a great time at Cypress Bend Resort. This was our second time staying. They actually didn't have the original room I booked but made sure to accommodate me, my husband and four kids in a suite that fit our needs.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
The property is very nice. It is remote and quiet. However, the lighting driving into the property is not good. It is very far from anything in the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Cypress, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par cypress, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Hope to see you again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Cypress, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
1 sur 5
par un voyageur

Horrible customer service

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
We have reserved a room with two queen beds and were told at check in that we were switched by the manager to a king bed. This was AFTER we went to our room. We had to initiate all the conversations with the resort and were never offered any sort of compensation for the room switch. Needless to say, sleeping on a couch instead of a bed is not what I paid for. I would not recommend staying at this resort as they will not address their mistakes and offer to fix them
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Danielle, Gestion de l’hôtel
We apologize for the room switch. Not sure the reason for the switch unless your original room had to be put out of order for some reason. I would need more information in order to assist if I could.